Mallejenta
Glad i forumet
Hater å shoppe til meg selv, men til guttungen og tantebarna er det ikke noe problemKrysser fingrene for det♡ Jeg er generelt ikke noe glad i å shoppe, men babystasj er gøyhihi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hater å shoppe til meg selv, men til guttungen og tantebarna er det ikke noe problemKrysser fingrene for det♡ Jeg er generelt ikke noe glad i å shoppe, men babystasj er gøyhihi
Ja hvis du hyrer dem til det såVaskehjelp hadde vært deilig. Men rydder de for meg og???![]()
Aha. Håper det har noe effekt dsHun mener det er en betennelse i hofta og siden jeg hadde gått med den så lenge så måtte hun sette kroppen i akutt igjen så kroppen jobbet bort betennelsen...
Skal jeg gjøre vettuDu får si fra om du er på østlandet en tur da![]()
Må nok rydde selv.. så det er jo egentlig litt greit.. for da må man jo bare!Vaskehjelp hadde vært deilig. Men rydder de for meg og???![]()
Jeg oxo. Den var kanskje i 3 minutter, men er 2000 slagAha. Håper det har noe effekt ds
Ja hvis du hyrer dem til det såmen tror jeg måtte rydde selv.
Samme her. Kontrollfrik!Liker liksom ikke at andre rydder tinga mine heller sehaha
Nettopp! Tror ikke de som vasker liker å "rydde" heller.. vanskelig å vite hvor ting skal daLiker liksom ikke at andre rydder tinga mine heller sehaha
Må nok rydde selv.. så det er jo egentlig litt greit.. for da må man jo bare!
Jeg oxo. Den var kanskje i 3 minutter, men er 2000 slag
Hihi... ja det er rart med detLiker liksom ikke at andre rydder tinga mine heller sehaha
vi får seHehehedu kommer ikke til å bruke den assa ?
![]()
vi tar deg i mot med åpne armer!! hvor bor de?Hehe.. ja.. ;-) all familie bor jo nedover, så..![]()
ja kjære vene... holder vel ikke med en rundeKan dra flere ganger jeghihi
Er du gal :O må ta flereja kjære vene... holder vel ikke med en runde![]()
ja kjære vene... holder vel ikke med en runde![]()
Min familie ved lillestrøm og sambos i larvik..vi tar deg i mot med åpne armer!! hvor bor de?
er det ingen som skal ta meg igjen snart...Oppdatering kl 18:27
1. Mirell 487
2. m&m mini 346
3. lizzed 329
4. Kengu 299
5. Lilleblomst_15 267
8. Hope91 218
9. Mallejenta 189
11. Musemor med to små og en i magen 170
17. Sara 116
21. Lanterne 86
22. EJ 80
24. Lillefrø15 63
28. trinebeth 52
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 107 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 17 øverste ajur til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/