Ha en fin vakt på jobbÅå jeg er så trøtt, men skal snart på job så da blri det lite soving på meg. .
Møte kl 18 i dag også, gleder meg til å finne senga i kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha en fin vakt på jobbÅå jeg er så trøtt, men skal snart på job så da blri det lite soving på meg. .
Møte kl 18 i dag også, gleder meg til å finne senga i kveld
Så det, snuppaJa nå er det aktivitet igjen her ;-)
Her studerer jeg og sjekket om jeg hadde fått svar på mine to innleveringer og fikk topp karakter ;-)
Nei, vi feirer ikke den dagenSkal dere kjøpe valentines gave til mannen? Og hva ?
Hihi...da er du nok uthviltJeg ble liggende på sofaen å sove frem til nå hehe så da får jeg vel komme meg i dusjen og ut for å kjøpe kattesand og kattemat![]()
Hihi...lykke tilOpp ifra skolebøkene for å hente snuppa i barnehagen. Mannen har bilen til skolen så har tatt med ski og håper hun vil gå hjem selv![]()
Herlig daSå herlig da <3
Her går det i bie filmen, smurfine og verdens sterkeste bamse ;-)
Hun ville ikke hjem ifra barnehagen idag for de hadde fått puslespill med bamsemerker fort slike helter altså
også liker snuppa Minnie mus men mest i klær
![]()
Åh,så bra da. Du hadde gjerne en del underskudd på søvn?
Hehe...nettoppDet er morsont i omtrent 2 minutter![]()
Hihi...da er du nok uthvilt![]()
Okei,så greit daHer så får man gratis kanaler fortsatt6 eller 8 stk mener jeg det er
så vi har bestemt oss for å prøve det, hvis vi ikke er fornøyd med det så blir det nok viasat silver ;-) hvis jeg ikke får overtalt mannen til noe med mindre fotball
![]()
Jøss, det ligner jo ikke degDet her går dårlig ser jeger ikke på topp100 listen en gang
![]()
Det hadde vært herligHehe...nettopp
Tenk å kunne få bruke alle pengene på seg selv en måned da![]()
Hehe...joda, det går fint for noenTja kan man bli uthvilt når man er gravid asså? For den følelsen har jeg ikke kjent på lange tider![]()
Ja hadde nok det, men tok ikke lange tiden før jeg ble dårlig igjen så nå ligger jeg på sofaen å slapper av igjen hahaFår ta det rolig i dag som jeg har muligheten til det.
Så herligDet hadde vært herligKom på i sist uke at jeg har et gavekort på spapedikyr som går ut denne måneden, så nå har jeg bestillt time til fredag
![]()
Hehe...joda, det går fint for noen![]()
Fryktelig sjeldent jeg unner meg slikt. Burde gjøre det oftereSå herlig
Jeg er fast til manikyr en gang i måneden jegunne seg litt luksus
![]()
Mhm, få mest mulig hvile og avslapping![]()
Ja det var planen, det er jo jobb i morra og der er det jo bare dopauser![]()