Skravletråd :)

Opp ifra skolebøkene for å hente snuppa i barnehagen. Mannen har bilen til skolen så har tatt med ski og håper hun vil gå hjem selv :-P

Siden jeg ser noen som endelig har de rosene!
Har hørt noen som har de på gravene til familie og slike ting, og har lyst å bestille noen selv til 4 graver men lurer litt på hvor store de er i forhold til hvor mange vi må ha :-o
En bukett er 20 stykk. det er så mange jeg hadde på bildet. Lange stilker :)

Hehe skulle stå opp tidlig i dag, men er helt knekt etter Sverige turen i dag :p
Kom nettopp hjem fra kurs nå. Har slitt ekstremt med å holde øynene åpne i dag :P

Nå har jeg nettopp betalt siste resten på årsskatten på bilen (nærmest som veiavgift i Norge) betalt forsikring på bilen fram til august :p
Og div andre ting, heldigvis fikk jeg inn ekstra senger i januar samtidig som mannen fikk grei lønning :p
Så de nærmeste verste regningene fremover er husleie :p
Vi har nettopp får lagt inn fiber, så måtte betale den regninga i går. Nesten 5000,- :P Også var det jo den teite nrk-lisensen, huslån, forsikringer og diverse annet :P

Vi har nettopp får lagt inn fiber, så måtte betale den regninga i går. Nesten 5000,- :P Også var det jo den teite nrk-lisensen, huslån, forsikringer og diverse annet :P
Kjedelig men deilig å få gjort det da ;-)

Må nok ut med litt ekstra når vi får flyttet :-P slik som tv, Internett og idiotiske første gangs gebyret dems :-P Internettet vi har nå skal ihvertfall bli en fryd å bytte ut!!! Har type kontantkort med mobil ruter som vi kan ha med overalt da, men vi betaler pr gb og 500 for 60 gb begynner jeg å syns er mye når vi greier å bruke det på nesten de mnd :-P

Takk! Hun har et virus.. Hadde visstnok kjempestore mandler, men ikke belegg og crp viste 37.. Så får bare vente til det går over av seg selv :)

Har feber, masse grønn snørr, hoste og en elendig form :/ blir bra med litt sofakos :)

Håpe det ikke tar så lang tid før hun er frisk igjen da. Dakar.
Sofakos gjør nok susen.
Hvor gammel er hun?
Riktig god bedring:)

Ja, veldig også det:D Må få tak i resten av blekkulffilmene. Det har blitt den store helten her:P
Så herlig da <3
Her går det i bie filmen, smurfine og verdens sterkeste bamse ;-)
Hun ville ikke hjem ifra barnehagen idag for de hadde fått puslespill med bamse :-P merker fort slike helter altså :-P også liker snuppa Minnie mus men mest i klær :-P

Kjedelig men deilig å få gjort det da ;-)

Må nok ut med litt ekstra når vi får flyttet :p slik som tv, Internett og idiotiske første gangs gebyret dems :p Internettet vi har nå skal ihvertfall bli en fryd å bytte ut!!! Har type kontantkort med mobil ruter som vi kan ha med overalt da, men vi betaler pr gb og 500 for 60 gb begynner jeg å syns er mye når vi greier å bruke det på nesten de mnd :p
Blir fort veldig dyrt da ja :P

Hihi, ok:) Hadde klart meg fint med et par kanaler da, blir liksom de samme man ser på:P
Her så får man gratis kanaler fortsatt :-P 6 eller 8 stk mener jeg det er :-P så vi har bestemt oss for å prøve det, hvis vi ikke er fornøyd med det så blir det nok viasat silver ;-) hvis jeg ikke får overtalt mannen til noe med mindre fotball :-P

Back
Topp