Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En bukett er 20 stykk. det er så mange jeg hadde på bildet. Lange stilkerSiden jeg ser noen som endelig har de rosene!
Har hørt noen som har de på gravene til familie og slike ting, og har lyst å bestille noen selv til 4 graver men lurer litt på hvor store de er i forhold til hvor mange vi må ha :-o
Kom nettopp hjem fra kurs nå. Har slitt ekstremt med å holde øynene åpne i dagHehe skulle stå opp tidlig i dag, men er helt knekt etter Sverige turen i dag![]()
Det er morsont i omtrent 2 minutterJeg vet...Lønningsdag er ikke morsomt lenger!
Vi har nettopp får lagt inn fiber, så måtte betale den regninga i går. Nesten 5000,-Nå har jeg nettopp betalt siste resten på årsskatten på bilen (nærmest som veiavgift i Norge) betalt forsikring på bilen fram til august
Og div andre ting, heldigvis fikk jeg inn ekstra senger i januar samtidig som mannen fikk grei lønning
Så de nærmeste verste regningene fremover er husleie![]()
Det stemmerÅ så nydelige!!!
Tibetansk spaniel??
Men de blomster holderene til graver er litt mindreEn bukett er 20 stykk. det er så mange jeg hadde på bildet. Lange stilker![]()
Hvordan skal dere ha daGleder meg til vi får vår![]()
Veldig greit assa,men sparer inn der nå. Begynner igjen når jeg er tilbake i jobb.Hehe, skjønner jeg godt ja. Aldro hatt vaskehjelp jeg![]()
Kjedelig men deilig å få gjort det da ;-)Vi har nettopp får lagt inn fiber, så måtte betale den regninga i går. Nesten 5000,-Også var det jo den teite nrk-lisensen, huslån, forsikringer og diverse annet
![]()
Høres koselig ;-)
Håper dere koste dere :-D
Haha ja er vel en fare det ;-)
Vi har sett på kanal tilbudene der vi vil flytte viså blir ihvertfall tv da ja
![]()
Takk! Hun har et virus.. Hadde visstnok kjempestore mandler, men ikke belegg og crp viste 37.. Så får bare vente til det går over av seg selv
Har feber, masse grønn snørr, hoste og en elendig form :/ blir bra med litt sofakos![]()
Så herlig da <3Ja, veldig også detMå få tak i resten av blekkulffilmene. Det har blitt den store helten her
![]()
Håper du våknet opp frisk i dag![]()
Åh,så bra da. Du hadde gjerne en del underskudd på søvn?Hu er på skolen og de har ikke ringtog jeg har sovet hehe det var fantastisk og jeg føler meg som et nytt menneske
![]()
Blir fort veldig dyrt da jaKjedelig men deilig å få gjort det da ;-)
Må nok ut med litt ekstra når vi får flyttetslik som tv, Internett og idiotiske første gangs gebyret dems
Internettet vi har nå skal ihvertfall bli en fryd å bytte ut!!! Har type kontantkort med mobil ruter som vi kan ha med overalt da, men vi betaler pr gb og 500 for 60 gb begynner jeg å syns er mye når vi greier å bruke det på nesten de mnd
![]()
Når passer det at jeg kommer?!Du er ikke alene om det kjenner jeg![]()
Her så får man gratis kanaler fortsattHihi, okHadde klart meg fint med et par kanaler da, blir liksom de samme man ser på
![]()