Da stater jeg sent på jobb, så det er fine skravledagerHaha.. jeg har fri mandag, onsdag og fredag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da stater jeg sent på jobb, så det er fine skravledagerHaha.. jeg har fri mandag, onsdag og fredag![]()
Ja det spørs det da.. Mange skravle glade jenter herDu holder deg vel på topp
Det blir bra! :-DGjør jo det. Uansett mandag 9går jeg ut i permisjon![]()
Hun har gått fra 40% til 60% sm denne uken for å få avsluttet jobben.
Fra neste uke har hun permisjon
Bra du har kontroll på megHun har gått fra 40% til 60% sm denne uken for å få avsluttet jobben.
Fra neste uke har hun permisjon
Nei, men dere kan ikke skravle for mye på dagen, for da er det så mye jeg går glipp avDet at vi skravler på tirsdag formiddag hindrer oss ikke nødvendigvis å skravle etter kl 18![]()
NÆEI! hvem skal holde meg med selskap da!!!??Aldri...haha
Kanskje på tide å finne på noe annet?![]()
Jepp. Det ordner seg! Min har da faktisk gjort det.. men da har det vært forlengelse på samme prosent..Jeg vet ikke, men det er noe jeg skal snakke om på tirsdag.
I verste tilfelle må jeg bar hente den på mandag morgen
Det skal bli veldig godtDet blir bra! :-D
Ja har hjulpet masse. Slet med hodepine, den gav seg etter første behandling. Masse låste musklerPga nakke og rygg? Hjelper det da?![]()
NÆEI! hvem skal holde meg med selskap da!!!??![]()
Haha.. prøver vel å følge medVeldig oppdaterte om hverandres situasjon herhihi
Veldig oppdaterte om hverandres situasjon herhihi
Enkelte husker man mere av enn andreBra du har kontroll på meg![]()
Ja det er jo det da..Mange andre å skravle med her og vel?![]()
Det er ikke bare bare å henge med i svingene herHaha.. prøver vel å følge med![]()
Nei ser at mange av dere har snakket sammen en del tidligereDet er ikke bare bare å henge med i svingene her![]()
Enkelte husker man mere av enn andre![]()
Oh yes, det er det ingen tvil om hvertfallJa det spørs det da.. Mange skravle glade jenter her![]()
Ha en god kveld videreNå tar jeg pause.. må hjelpe mannen + lade tlfsnakkes seines imorra