Det har jeg, tirsdag og torsdag.Men fri har du.. ;-) ikke alle fridager man orker/ har tid til å skravle heller
Så får vi se hvordan det blir etter denne uken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg, tirsdag og torsdag.Men fri har du.. ;-) ikke alle fridager man orker/ har tid til å skravle heller
Jeg vet.. men kanskje ikke etter tirsdag?Som er de dagene jeg jobber....
OkiEt par dager kanskje?!
Håper på detOkiSatser på at jeg får tatt den prøva nå da
![]()
Tirsdag og torsdag herHaha.. jeg har fri mandag, onsdag og fredag![]()
Næi shære venePåstår du at jeg skravler???skjønner ikke det
![]()
Kanskje ikke etter fredag.Jeg vet.. men kanskje ikke etter tirsdag?
Nei.. ansolutt ikke! Hvorfor er du ikke i jobb? Om du vil svare...
Skulle ikke du også trappe ned på jobbinga? Eller husker jeg feil?Tirsdag og torsdag her![]()
Vi rotter oss sammenTirsdag og torsdag her![]()
Ok. Skjønner. Kan legen datere sykemelding frem i tid?Kanskje ikke etter fredag.
Min sm er ut uken, og har noen møter jeg må på for å overlate ansvar i løpet av uken.
Kommer ikke til å bli noen eventuell endring før neste uke..
Aha ;-)Svangerskapspenger
Får ikke jobbe pga hardt fysisk arbeid og løsemidler![]()
Hun har gått fra 40% til 60% sm denne uken for å få avsluttet jobben.Skulle ikke du også trappe ned på jobbinga? Eller husker jeg feil?
Næi shære veneDu skravler vel ikke vel.. hahahahha
Det jeg mente jeg hadde fått med meg ;-)Hun har gått fra 40% til 60% sm denne uken for å få avsluttet jobben.
Fra neste uke har hun permisjon
Du holder deg vel på toppHehehe i dag jaVi får se hvordan det går utover i februar
![]()
Gjør jo det. Uansett mandag 9går jeg ut i permisjonSkulle ikke du også trappe ned på jobbinga? Eller husker jeg feil?
Skal til fysio og til legen på dagtid(før 12)
Jeg vet ikke, men det er noe jeg skal snakke om på tirsdag.Ok. Skjønner. Kan legen datere sykemelding frem i tid?