Skravletråd :)

Så gøy da:) vært på noe ul tidligere eller blir det første? Har foreløpig termin18. Juli, men blir vel muligens et par dager +/- på oul 19. Februar:)

Har du noen fra før eller?

Vi har vært på 2 tidligere ul. Greit å se at det er liv der før vi sprer den gode nyheten. Hadde en sa i august (ifjor) hvor vi så en tom sekk på tidlig ul.
Har du vært på tidlig ul? Har du noen formening om kjønn? Jeg er så spent!! Vi har en gutt fra før av. Dere da?

Hva lager de i dag?

Det var stresstest, en røk ut nå. Vet ikke hva det het for noe rart, fikk ikke fulgt like godt med som vanlig. Mannen begynte rive ned en dør:P
Men de kunne velge mellom kjøttrett og dessert. Var veldig mange elementer i.

Aldri for sent å begynne da ;-)
Syns igrunn langrenn er koseligere enn slalom da, men pga skade tørr jeg ikke opp i bakken igjen heller :p
Må finne noen som gidder å lære meg :P

Mhm. Det er veldig sant. Skal ikke tilbake i min stilling før aug.

Det er litt greit da. Jeg må si jeg kjenner ekstra godt på det at jeg jobber annahver helg nå som jeg er gravid. For jeg får ikke det avbrekket den uka siden jeg jobber tirsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag den uka. Så jeg har bare "pause" annahver uke. Om det blir et stort problem så kan jeg få svangerskapspenger for ekstravaktene mine sa jm. Men jeg trives ikke med å gå hjemme uten noe å gjøre så vil ikke det ennå...

Back
Topp