Skravletråd :)

Litt sent å begynne da ;-)
Begynte på langrenn lenge før jeg begynte på skolen og gikk kurs for slalom i første klasse mener jeg ;-)
Og min familie er virkelig ikke en frilufts familie men ski det måtte vi ;-)
Var lite av det her. Kjenner det er litt dumt, for kunne ønske jeg kunne det jeg også :)

Får jo håpe det blir bedre ja. Slitsomt,
Her var jeg så heldig og i god form:)

Det skulle jeg ønske jeg og var. Men nå sitter jeg her å prøver å se lyst på det og bli klar for en ny uke og håper den blir bedre enn denne uka :P

Satser på at du blir sånn neste gang og da :)

Var lite av det her. Kjenner det er litt dumt, for kunne ønske jeg kunne det jeg også :)
Aldri for sent å begynne da ;-)
Syns igrunn langrenn er koseligere enn slalom da, men pga skade tørr jeg ikke opp i bakken igjen heller :-P

Hehe ja men bare det å få gå alene gjør det verdt det :P
Ja er nettopp det ;-)
Føler meg litt slem noen ganger når snuppa absolutt vil være med og gråter når jeg går men blir fort glemt etter noen meter med frihet :-P

Ja er nettopp det ;-)
Føler meg litt slem noen ganger når snuppa absolutt vil være med og gråter når jeg går men blir fort glemt etter noen meter med frihet :-P

Haha ja det skjønner jeg godt ;) nå er mi så stor at hu gidder ikke være med, å handle mat så hu bare kikker dumt på meg når jeg spør om hu skal være med :P

Haha ja det skjønner jeg godt ;) nå er mi så stor at hu gidder ikke være med, å handle mat så hu bare kikker dumt på meg når jeg spør om hu skal være med :P
Her er det ei jente som elsker å være med på butikken i tilfelle hun skulle få noe :-P

Men hun vil som regel kjøre bil, og det nekter jeg når vi "bare" skal i butikken for den er altfor nærme til å måtte ta bilen ;-)

Så blir bare mas og stress når hun er med så nyter alle muligheter til å gå alene ;-)

Her er det ei jente som elsker å være med på butikken i tilfelle hun skulle få noe :-P

Men hun vil som regel kjøre bil, og det nekter jeg når vi "bare" skal i butikken for den er altfor nærme til å måtte ta bilen ;-)

Så blir bare mas og stress når hun er med så nyter alle muligheter til å gå alene ;-)

Ja ungen får jo et navn til slutt ;) Termin er i midten av august ca:) Skal på UL på torsdag, vi ønsker å finne ut kjønn tidelig. Får vel kanskje en nærmere bestemt termindato også. Når har du (dere) termin? :)
Så gøy da:) vært på noe ul tidligere eller blir det første? Har foreløpig termin18. Juli, men blir vel muligens et par dager +/- på oul 19. Februar:)

Har du noen fra før eller?

Nei da er det mye bedre å gå uten :) så er det jo så mye bedre å gå til butikken. Selv om jeg nå merker at jeg sliter med en hel ukeshandel nå for jeg har ikke bil :P så må nok starte med 2 handlinger i uka :P

Back
Topp