Det høres bra utKjøpt meg slik ukeplan jeg nå. Med egen kollonne for å planlegge ukesmiddagene! Nå skal jeg bli flink!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres bra utKjøpt meg slik ukeplan jeg nå. Med egen kollonne for å planlegge ukesmiddagene! Nå skal jeg bli flink!
Det er veldig kjekt å bare ta en hoppe på tur en morgenKunne ønske jeg bodde nærmere Sverige og hadde den muligheten![]()
Kan jeg tenke meg. Må ha en hel helg om jeg skal dra helstDet er veldig kjekt å bare ta en hoppe på tur en morgen![]()
Noen som har navn klare?Har en tenke-på-navn-kveld i kveld
![]()
Seriøst den kyllingkebaben gikk fort ned!
Var vist mer sulten enn jeg trodde![]()
Vi har 20 min kjøring til strømstad ferja og 20 min kjøring til Hirtshals (Danmark) ferja. Men det er ytterst sjeldent vi drar til Danmark.Kan jeg tenke meg. Må ha en hel helg om jeg skal dra helst![]()
Det er godt det å.. Innser nå hvor mye jeg liker kylling egentlig.Bra det smakte da ihvertfall
Her ble det kylling og chips![]()
Jeg er misunnelig. Føler vi bor så langt unna alle slike muligheter..Vi har 20 min kjøring til strømstad ferja og 20 min kjøring til Hirtshals (Danmark) ferja. Men det er ytterst sjeldent vi drar til Danmark.
Venter på å få den levertDet høres bra utHar du laget plan for neste uke?
Flytte nærmere østlandskystenJeg er misunnelig. Føler vi bor så langt unna alle slike muligheter..
Innser hvor mye jeg spiser kyllingDet er godt det å.. Innser nå hvor mye jeg liker kylling egentlig.![]()
Er så familiekjær at jeg tror ikke jeg hadde taklet å flytteFlytte nærmere østlandskysten![]()
AhaVenter på å få den levertkommer i løpet av uken
![]()
Ja det er godt! Å det er mye godt man kan lage med kylling også!Innser hvor mye jeg spiser kyllinghehe
Det er mye. Mem det er godt da![]()
Samme som meg. Kunne ikke bodd for langt unna familie. Så det er godt de bor 2-15 min unna meg nesten alle sammenEr så familiekjær at jeg tror ikke jeg hadde taklet å flytte![]()
All familie bor 15-40min unna. Kunne ikke tenkt meg lenger avstand. Men litt kjedelig å bo på et så lite sted også da..Samme som meg. Kunne ikke bodd for langt unna familie. Så det er godt de bor 2-15 min unna meg nesten alle sammen![]()
Ja det har sine ulemper og fordelerAll familie bor 15-40min unna. Kunne ikke tenkt meg lenger avstand. Men litt kjedelig å bo på et så lite sted også da..
Vet ikkeAhaHar vurdert litt sånn mat hjem på døren. Har vi det i Skodje?
![]()