Hva ble det da? Jeg elsker stekt ris og innbakt kyllingBle Kina mat her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva ble det da? Jeg elsker stekt ris og innbakt kyllingBle Kina mat her![]()
Ha en fin turSkal visst ut på tur jeg, snakkes senere
Maccern heller uka eller??Samme her !
Er så kjedelig det. Tusen ting å velge mellom, men står helt stilleMat lei er kjedelige greier! Har en sånn periode nå også.. Eier NULL inspirasjon til hva jeg skal lage til middag om dagen![]()
Innbakt svinHva ble det da? Jeg elsker stekt ris og innbakt kylling![]()
NeidaMaccern heller uka eller??![]()
Nam!! Kinamat er beste junken jeg vet omInnbakt svinmed sur søt saus kjempegodt !
Er vel ikke junk heller ?Nam!! Kinamat er beste junken jeg vet om![]()
Ja ikke sant! Stod i butikken her en dag.. INGENTING fristet i det hele tatt!Er så kjedelig det. Tusen ting å velge mellom, men står helt stille![]()
ooohhh!! Det er det lenge siden jeg har spist!!Nam!! Kinamat er beste junken jeg vet om![]()
Derfor jeg liker best å ha plan og liste før jeg drar til butikken. Skal komme på 7 middager og sliter med å komme på 1Ja ikke sant! Stod i butikken her en dag.. INGENTING fristet i det hele tatt!
åååå!! ja det var jo på tide..Neidamå grave frem kokke kunnskapene denne uka !
Nja, take-away daEr vel ikke junk heller ?
Er ikke så flink jegDerfor jeg liker best å ha plan og liste før jeg drar til butikken. Skal komme på 7 middager og sliter med å komme på 1![]()
Prøver å følge budsjett her nå da og i januar gikk vi langt over i matbudsjettet, så denne måneden skal vi være strenge og ikke kjøpe noe mat "ute"ooohhh!! Det er det lenge siden jeg har spist!!
Der kom det en ny ide inni hodet mitt gitt!! hahahaha
Jeg var det ikke før, men ser vi sparer myyyyye penger etter vi begynte med det. Før kunne vi dra på butikken hvertfall 3 ganger på en uke liksom og da blir det mye ekstraEr ikke så flink jeg![]()
Takk. Er sååååååå klar og såå lei!Oi, spennende! Lykke til![]()
Kjøpt meg slik ukeplan jeg nå. Med egen kollonne for å planlegge ukesmiddagene! Nå skal jeg bli flink!Jeg var det ikke før, men ser vi sparer myyyyye penger etter vi begynte med det. Før kunne vi dra på butikken hvertfall 3 ganger på en uke liksom og da blir det mye ekstra![]()
Prøver å følge budsjett her nå da og i januar gikk vi langt over i matbudsjettet, så denne måneden skal vi være strenge og ikke kjøpe noe mat "ute"![]()
Jeg var det ikke før, men ser vi sparer myyyyye penger etter vi begynte med det. Før kunne vi dra på butikken hvertfall 3 ganger på en uke liksom og da blir det mye ekstra![]()
Kunne ønske jeg bodde nærmere Sverige og hadde den mulighetenTviler ikke.
Vi pleier å handle det meste av mat i Sverige og fryser ned. Da er det bare sånne "hverdags ting" vi trenger stort sett. Melk og brød.. Pålegg osv. Også pleier vi å handle på Coop Obs. Da også sparer vi en del.