Skravletråd :)

Mat lei er kjedelige greier! Har en sånn periode nå også.. Eier NULL inspirasjon til hva jeg skal lage til middag om dagen :p
Er så kjedelig det. Tusen ting å velge mellom, men står helt stille :p

Ja ikke sant! Stod i butikken her en dag.. INGENTING fristet i det hele tatt!
Derfor jeg liker best å ha plan og liste før jeg drar til butikken. Skal komme på 7 middager og sliter med å komme på 1 :P

ooohhh!! Det er det lenge siden jeg har spist!!
Der kom det en ny ide inni hodet mitt gitt!! hahahaha
Prøver å følge budsjett her nå da og i januar gikk vi langt over i matbudsjettet, så denne måneden skal vi være strenge og ikke kjøpe noe mat "ute" :P

Er ikke så flink jeg :p
Jeg var det ikke før, men ser vi sparer myyyyye penger etter vi begynte med det. Før kunne vi dra på butikken hvertfall 3 ganger på en uke liksom og da blir det mye ekstra :p

Prøver å følge budsjett her nå da og i januar gikk vi langt over i matbudsjettet, så denne måneden skal vi være strenge og ikke kjøpe noe mat "ute" :p
Jeg var det ikke før, men ser vi sparer myyyyye penger etter vi begynte med det. Før kunne vi dra på butikken hvertfall 3 ganger på en uke liksom og da blir det mye ekstra :p

Tviler ikke.
Vi pleier å handle det meste av mat i Sverige og fryser ned. Da er det bare sånne "hverdags ting" vi trenger stort sett. Melk og brød.. Pålegg osv. Også pleier vi å handle på Coop Obs. Da også sparer vi en del.

Tviler ikke.
Vi pleier å handle det meste av mat i Sverige og fryser ned. Da er det bare sånne "hverdags ting" vi trenger stort sett. Melk og brød.. Pålegg osv. Også pleier vi å handle på Coop Obs. Da også sparer vi en del.
Kunne ønske jeg bodde nærmere Sverige og hadde den muligheten :)

Back
Topp