Hva da?Blir ringe og hente mat i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva da?Blir ringe og hente mat i dag![]()
Tok ut min da jeg var gravid med førstemann...2008Tror ikke hullet til piercingen i navelen noen gang kommer til å gro. Tok jo ut piercingen tidl i sv.skapet. Fant ut jeg skulle teste å ta den raskt ut og inn. Null stress det
Gleder meg til flat mage og fā sette den inn igjen![]()
Hva har dere gjort da?For stille kan bli kjedelig
Har hatt en koselig dag med barna!
Du da??
Det hørtes veldig deilig utMå si at 1.5 time på øye var deilig!!![]()
Må si at 1.5 time på øye var deilig!!![]()
Vi har vært en tur ute i snøen, bakt kake, og laget armbånd av slike små strikkHva har dere gjort da?
Tok ut min da jeg var gravid med førstemann...2008
Fortsatt ikke grodd!
Men jeg føler meg for gammel til å putte den inn igjen![]()
Loombands?Vi har vært en tur ute i snøen, bakt kake, og laget armbånd av slike små strikk![]()
Hva da?
Kyllingkebab i dag tenker jegMm....det er som regel snadder
Kebab?
For stille kan bli kjedelig
Har hatt en koselig dag med barna!
Du da??
Det hørtes veldig deilig ut
helt fantastisk var det..Det hørtes godt ut!
Kebab spiser jeg ikke, men kos degKyllingkebab i dag tenker jeg
Har jo blitt vant til at den er borte...tross alt 7 år sidenSelv om jeg føler meg for gammel og feit til å ha den i. Så føler jeg meg så naken uten at jeg har den i![]()
Det er det det kalles, jaLoombands?
Hørtes ut som en fin dag
Aldri smaktKyllingkebab i dag tenker jeg
Å nei!Ja, ble litt i stilleste laget. Bakte litt da![]()
Så bra![]()
Joda,koser oss.
Kom hjem til deilig middagHar desverre blitt litt dårlig. Hostet og rent nesa i hele dag. Nå har feberen kommet også. Great sier jeg bare!! Har ikke tid til det!! Guttungen er ute med pappan sin i snøen.
Ikke kylling kebab en gang? Liker ikke vanlig kebab. Men kyllingkebab er bare kyllingkjøtt i pita med salat, mais og agurkKebab spiser jeg ikke, men kos deg![]()
Aldri smakt![]()
Har jo blitt vant til at den er borte...tross alt 7 år siden![]()
Nope , aldri spist noen form for kebabIkke kylling kebab en gang? Liker ikke vanlig kebab. Men kyllingkebab er bare kyllingkjøtt i pita med salat, mais og agurk![]()