Det holder mer enn nok, men det kunne jo hende du hadde lyst til å slappe litt av i kveld ogsåHahaha, er du gaaal???
Holder vel å bli ferdig til midnatt vel?
5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det holder mer enn nok, men det kunne jo hende du hadde lyst til å slappe litt av i kveld ogsåHahaha, er du gaaal???
Holder vel å bli ferdig til midnatt vel?
5
Bedre enn meg, 8 på 15Godt poeng der du
Blir spennende å se hvor mange vi kan få til dahehe
7 på 9 min
Ja, 5
Planen min er å gi henne troen på at hun kan klare det.
10 min, 5 innlegg var ikke supetfart, men dess flere som er med, så får vi henne over.
Jammen nå var det mer stille når du startet ogsåBedre enn meg, 8 på 15
Jeg har jo bare tenkt å hjelpe, jeg har jo hatt en plan om å dytte deg over fordi du vil. 9Du er nå søt du og da♡ hihi
8
Ja, godt man kan lufte seg litt. Ossen pizza har dere bestilt?
Ja, smakte den først i råde, men nå har den kommet til Fredrikstad ogsåBlir Moss spesial. Masse forskjellig snadder påhar du smakt Solveigs før?
9
Greia er bare å vise at du kan, så klarer du det.
7
Det holder mer enn nok, men det kunne jo hende du hadde lyst til å slappe litt av i kveld også
Ja, dess flere som hjelper, bedre.Hehe, men håper noen andre kan hjelpe til litt og da så går det enda fortere
10
Ja, det er morro å hjelpe til. Blir spennende å se hvem som vinner
![]()
Nop, det er meg det....Du og jeg skal vel vinne?hehe
12
Ja, smakte den først i råde, men nå har den kommet til Fredrikstad også.
Det må dere gjerne gjøre for min delDu og jeg skal vel vinne?hehe
12
Jeg har jo bare tenkt å hjelpe, jeg har jo hatt en plan om å dytte deg over fordi du vil. 9
Ja, det hadde ikke gjordt noeDu og jeg skal vel vinne?hehe
12
Nop, det er meg det....
Ja, jeg vetDen er jo opprinnelig fra Råde, men nå er den i Moss og Fr.stad og ja. Og der har de ekstra stordet har de ikke her...hehe
13
Ja, det hadde ikke gjordt noe![]()
Ja, jeg vant den nydelige pysjenDu og jeg da? Lillefrø15 vant jo for litt sidenhehe
15