Skravletråd :)

Har helg hele tida jeg:p haha
Skjønner det. Kjedelig å gå hjemme hele dagen:confused:
Hva har dere tenkt til å se?

Ja det blir litt kjedelig og hvertfall når jeg ikke kommer meg noen plass... det er det kjedeligste... men mamma og stefaren min kommer innom med dopapir og nesepapir i ettermiddag for det glemte jeg når jeg var på butikken i går :P
Nei det vet jeg ikke ennå, hun fikk Ronja røverdatter til bursdagen så kanskje den :)

Hei jenter :) sover sykt dårlig i natt, er fortsatt i senga! Ser på Ellen så vurderer jeg å legge meg igjen etter det! Har dere noen planer i helgen :)

Mannen er også hjemme i dag. Så han og guttungen har vært ute i snøen. Jeg fikk ryddet og vasket i noen kjøkkenskuffer og støvsugd stuene så lenge.
Skal ut noen ærender senere bl.a. på plantasjen.
Nå sover gullet så da får jeg nettet litt. Sitter å ser på dr.lykke nå. Mye fint der egentlig.
Hvordan er formen til snuppa`?

Men det hørtes jo ut som en fin start på helgen :) hva er dr. Lykke? Joda feberen titter litt tilbake og veldig med nattehoste og snørr... så jeg sovna ikke før i morres. Og nå ligger hu på sofaen og ser netflix på Ipaden :P

Hei jenter :) sover sykt dårlig i natt, er fortsatt i senga! Ser på Ellen så vurderer jeg å legge meg igjen etter det! Har dere noen planer i helgen :)

Jeg stemmer for å sove igjen :P men hvorfor har du sovet så dårlig?
Sykt barn og så har hu smitta meg så vi skal bare være hjemme i helgen...
Har du noen planer da?

Oj jeg vet ikke om det var rette plassen å se med en slank konto men mye fint der :)
Ja skikkelig trøtt selv om frøkna lot meg få sove, og når jeg våkna kom hu inn til meg. Ga meg en bamse, dro dyna lenger opp og sa jeg bare kunne sove lenger haha hu er søt og snill og så trur jeg hu begynner å bli dritt lei meg nå :P

Jeg stemmer for å sove igjen :P men hvorfor har du sovet så dårlig?
Sykt barn og så har hu smitta meg så vi skal bare være hjemme i helgen...
Har du noen planer da?
Det er utrolig deilig :D sov på gulvet :/ det var litt hardt :P uff da, veldig syke ?

Skal i bursdag i morgen og Sverige på søndag :)

Jobber både i morgen og søndag. I morgen formiddag før jobb skal vi i fam.besøk. Jeg stikker før da siden jeg skal jobbe;)
Blir taco og film her senere siden det ikke blir i morgen;)
Ellers har guttungen fått lekt seg litt ute, men var ikke så lenge pga. litt kraftig vind og surt ute. Var stor stas å se pappa måke:P
Deres planer da?

Travel helg da.
Er ikke så mye til som skal glede de små? ;)
Prøver å rydde, men er ikke noe flink:p skal se på noe babyutstyr hos ei kusine i helga:)

Det er utrolig deilig :D sov på gulvet :/ det var litt hardt :P uff da, veldig syke ?

Skal i bursdag i morgen og Sverige på søndag :)

Hvorfor sov du på gulvet?
Frøkna har hvert skikkelig syk og nå et hun vel på bedringens vei men svinger en del og fortsatt bosatt på sofaen. Jeg føler bare at en buss har kjørt over meg :P

Du har full helg du da :)

Ja det blir litt kjedelig og hvertfall når jeg ikke kommer meg noen plass... det er det kjedeligste... men mamma og stefaren min kommer innom med dopapir og nesepapir i ettermiddag for det glemte jeg når jeg var på butikken i går :P
Nei det vet jeg ikke ennå, hun fikk Ronja røverdatter til bursdagen så kanskje den :)

Do- og nesepapir er kjekt å ha;) hehe
Ronja er koselig. Lenge siden jeg har sett:)

Oj jeg vet ikke om det var rette plassen å se med en slank konto men mye fint der :)
Ja skikkelig trøtt selv om frøkna lot meg få sove, og når jeg våkna kom hu inn til meg. Ga meg en bamse, dro dyna lenger opp og sa jeg bare kunne sove lenger haha hu er søt og snill og så trur jeg hu begynner å bli dritt lei meg nå :p

Hehe, god hun er da:)
Kan jo bli lange dager når man bare er inne ja..

Hvorfor sov du på gulvet?
Frøkna har hvert skikkelig syk og nå et hun vel på bedringens vei men svinger en del og fortsatt bosatt på sofaen. Jeg føler bare at en buss har kjørt over meg :P

Du har full helg du da :)
Vi hadde en ganske stor krangel i går :( og sofaen er i stua, for vi har gitt bort sofaen, og da ville jeg ikke sove i senga, siden han sov der! Ja det er utrolig barnslig, men klarte bare ikke

Uff så kjedlig !

Travel helg da.
Er ikke så mye til som skal glede de små? ;)
Prøver å rydde, men er ikke noe flink:p skal se på noe babyutstyr hos ei kusine i helga:)

Jada, skjer jo litt. Kjedelig å jobbe begge dagene i helgen, men trenger pengene;)
Nei, det er ikke alltid mye som skal til. :D Han prøvde hjelpe til med spaden sin, haha
Ikke gøyeste å rydde nei. Jeg fikk heldigvis tatt en del i sted og skuffene på kjøkkenet ble bra:D
Åh, så greit med babyutstyr.

Vi hadde en ganske stor krangel i går :( og sofaen er i stua, for vi har gitt bort sofaen, og da ville jeg ikke sove i senga, siden han sov der! Ja det er utrolig barnslig, men klarte bare ikke

Uff så kjedlig !

Haha jeg må jo le litt av deg da, for det var jo bare deg selv du straffer :P men godt du kan sove litt nå da om du vil :)

Haha jeg må jo le litt av deg da, for det var jo bare deg selv du straffer :P men godt du kan sove litt nå da om du vil :)
Ja jeg vet det :P men han brydde seg ikke om det da, og det pleier han så han er nok like sur som meg :P men er så vanskelig, fordi han skjønner ikke at det går Ann å bli sur og lei seg på ordentlig uten de hormonene, er jo ikke bare de hele tia.

Ja jeg vet det :P men han brydde seg ikke om det da, og det pleier han så han er nok like sur som meg :P men er så vanskelig, fordi han skjønner ikke at det går Ann å bli sur og lei seg på ordentlig uten de hormonene, er jo ikke bare de hele tia.

Nei det er jo ikke bare hormoner, og han burde skjønne at uansett om du er lei deg hormoner eller ei så er det jo vondt for deg.. men har dere prøvd å prate rolig om det?

Back
Topp