Heldige duIkke dumt det!
Her har jeg brukt usedvanlig lite på tannlege. Er heldig der. Hullfri tydeligvis![]()
Jeg har skikkelig dårlige tenner...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldige duIkke dumt det!
Her har jeg brukt usedvanlig lite på tannlege. Er heldig der. Hullfri tydeligvis![]()
HahaNei de gjør ikke detjeg må finne meg en kvinnelig men det får vente til etter at ungen er ute for jeg kan ikke røyke når jeg er gravid og jeg kommer meg ikke inn til en tannlege uten å ha stress røyka først
![]()
Hahaja, da er det kanskje greit å vente til man ikke er gravid
![]()
Ja håper det er detSå braLurt system
![]()
Huff huff,stakkar søte. Riktig god bedringTja si det, jeg føler meg skikkelig forvirra nå egentligfeberen gikk fra nesten 40 til 36 i natt, men nå er hun passert 38 igjen... Hun er litt mer pigg for hun orker å holde Ipaden i dag men langt fra frisk... så er det jo hoste og snørr så det holder..
Joda, men virker okJa håper det er detmen blir nok litt annerledes enn dette uansett
Huff, kjedelig :/Jg har vært veldig heldig med sterke tennerHeldige du
Jeg har skikkelig dårlige tenner...brukt mangfoldige tusener på tannlege de siste åra...
![]()
Så braJoda, men virker okVi er veldig fornøyd med vårt i gangen.
Kan jo ofte henge lenge iTakk for det![]()
Kan jo ofte henge lenge i![]()
I dag kommer jeg endelig å får sett på vaser![]()
Ja det kan detMen jeg skal ikke på jobb før tirsdag så her kan man bare ta den tia man trenger uten å tenke på annet enn å gi beskjed på skolen
Ja i dag er det tid for vasene hehe![]()
Da har du spart mye penger!!Huff, kjedelig :/Jg har vært veldig heldig med sterke tenner![]()
Det er jo greit
Mhm, endelig![]()
Nå sover skatten her![]()
I dag har jeg virkelig synda... Kjøpte klær til babyen ... Og var på mc donalds![]()
Det var nydeligÅ det hørtes godt ut med junk nå haha