Lenge siden jeg har titta innom ser jeg
Hvordan går det med alle?
Du må komme innom oftere da
Det går fint her, hviler en sliten kropp i sofaen og med masse levende lys
Hvordan går det med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lenge siden jeg har titta innom ser jeg
Du må komme innom oftere da![]()
Det går fint her, hviler en sliten kropp i sofaen og med masse levende lys![]()
Hvordan går det med deg?
Har vært så mange andre stederhehe
Men var på tide nå syns jeg
Har tatt oppvaska mens mannen gikk tur med vofsen. Nå ser vi på Fringe![]()
Er det noe annet som har hvert mer spennende enn oss??![]()
Flink du er da![]()
Ja det er veldig greit
Hørtes godt ut med en liten lur nå egentlig hehe
Har skravla litt på 2015 fellesen og, også har vi jo prøvd å lage liv på terminforumet
Men har vel ille vært superaktiv i januar. Har jo begynt å trene igjen, så da flyr tida
Må jo tas innimellom. ..hehe
Ble ingen vaser gittMen fant 3 bilder
![]()
Vasene var enten feil str eller feil pris.![]()
Men vi skulle hatt mer liv på terminforumet, for der er det ikke veldig med liv ennå...
Joa ser den at du heller vil trene litt enn å sitte her med oss hele tia hehe![]()
Har vært litt mer de siste dagene, etter at det ble snakk om disse reglene for skjult osvså håper det hjelper litt fremover:
Greit å gjøre litt annet enn å bare sitte i sofaen oghehe
Men nå skravler jeg jo bare med deg![]()
![]()
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ta den kommentaren om at du bare skravler med meg
Ja det har hjulpet seg litt i det siste og vil tru det tar seg litt mer opp og blir mer liv når vi kommer lenger i svangerskapet![]()
Hehe, var ikke noe vondt ment
Hjelper vel kanskje etterhvert som alle har vært på oul og? Vi skulle samme dag vi, skal vi ikke?![]()
Hehe tok det ikke ille opp
Ja det var vel vi som skulle den 19?ja det gjør nok det og så blir det jo mere ting etterhvert som man lurer på eller som man bare vil skravle om
![]()
Det er bra
19. jakl skal du?
Ja. Akkurat nå er det så uvirkelig føler jeg...merker jo ikke at jeg bærer på noen![]()
Jeg har hørt hjertelyden en gang og kjent noen små dult i magen. Men hadde det ikke hvert for at jeg vet jeg er gravid så kunne jeg like gjerne trudd jeg hadde en dårlig periode barejeg har perioder der jeg sliter med kvalme, hodepine og svimmelhet pga en annen lidelse..
Jeg skal kl 13, så må jo gå hele dagen og vente på timen![]()
Jeg har sjekket med doppler innimellom
Jag var jo dårlig før jeg ble gravid, så kunne like gjerne vært at jeg ikke ble bedrehehe gleder meg til å kjenne dult og spark
Skal kl 11 jeg.. Grei tid syns jeg, men kunne godt vært en uke tidligere. Er jo 19+1 den dagen, og kun 6 dager før time hos jordmor![]()
Yeeii, så gøyI dag har jeg virkelig synda... Kjøpte klær til babyen ... Og var på mc donalds![]()
Hallo på duLenge siden jeg har titta innom ser jeg
Ja det er jo greit dajeg er 19+6 jeg da og har legetime dagen etter.. Men kunne ikke forvente å få time så mye tidligere siden legen sendte henvisning i forje uke... men skal bli godt å se den lille og kjenne skikkelige spark
![]()
Nettopp spist is, ser på Fringe og skravlerSå hva skjer?jeg er alene, mini sover
![]()