Ble veldig fornøydAha, genialt daLykke til med å designe
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble veldig fornøydAha, genialt daLykke til med å designe
![]()
Takk takkHer skal jeg trene, så til tannlegen og så vinterfest på skolen med eldste
Kos deg med IKEAplanlegging!
Hehe![]()
Hvordan er formen til snuppa di i dag?
Ja det gjør jo det![]()
Nei egentlig ikke, har latt vente med det, fordi vi flytter i nytt hus om 2 uker, så tar det heller daHar du det meste i orden til den lille kommer da?
Nei egentlig ikke, har latt vente med det, fordi vi flytter i nytt hus om 2 uker, så tar det heller da![]()
Ja og trur tiden går fort da, men blir utrolig gøy å innrede et splitter nytt barneromJa da er det greit å vente
Men da har du vel nok å gjøre nå fremover med flytting og ordne til den lille kommer![]()
Ja og trur tiden går fort da, men blir utrolig gøy å innrede et splitter nytt barnerom![]()
Ja har detJa det blir nok veldig gøyHar du noen planer for hvordan du vil ha det eller?
Går sikkert fintTakk for detgruer meg...
Ja har detAlt blir hvit panel da, så skal kjøpe wallstickers med ugler eller noe sånn, også sprinkelseng med rosa skuffer fra ikea, og skap som er i samme seriern, også rosa gardiner vertfall, også et rosa lite teppe, også ska hun få den ene hylla vi har nå istua, bare male og pynte litt
![]()
Ja trur detHørtes veldig bra ut det dadet blir nok kjempe fint
![]()
Ja trur detSkal nok dele bilder underveis
![]()
Gleder meg til å viseDet må du gjøreGleder meg til å se hvordan det blir
![]()
Nav altså ! Går ann å gi beskjed liksom, nå får jeg ikke noe penger![]()
De hadde ikke oppdatert kontonummeret mittHva har skjedd? Hvorfor får du ikke penger?
De hadde ikke oppdatert kontonummeret mitt
JaMen du får pengene når de har fått rettet opp da?
Jamen hadde håpet på i morgen
![]()