Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får sove godtgod natt
Her sover endelig frøkna igjen så drøyer den litt før jeg bærer hu inn i senga mi
![]()
God morgen damerher blir det husarbeid og pleie av sykt barn i dag
Hva er deres planer for dagen?

Så greit da, her hadde det aldri skjeddIkke helt utenkelig den ikke går i oppfyllelse![]()
Sånn passe... FVurderer om jeg skal på jobb eller ikke.God morgen
Hvordan er formen i dag?
God morgen duHvordan ble natten
?
Er hun bedre i dag eller?
Her sov han til kvart på ni!!!
Nå står det ostesmørbrød i ovnen.
I åpen barnehage her etterhvert![]()
God morgenligger i senga og ser fødeavdelingen, skal gå ned til byen senere og spise lunsj
Hva gjør dere ?
Tviler her også altså, men er en ørliten mulighet om ikke annetSå greit da, her hadde det aldri skjedd![]()
Ok, skjønner. Du kan jo gå å prøve kanskje om du er usikker?Sånn passe... FVurderer om jeg skal på jobb eller ikke.
God morgenGod morgenligger i senga og ser fødeavdelingen, skal gå ned til byen senere og spise lunsj
Hva gjør dere ?
Her har man hvert mye våken i natt, hu har hvert svimmel, kvalm, varm, kald... men feberen er noe lavere nå og får i henne litt drikke. Så da ser det bedre ut i dag
Men det er jo deilig, en rolig morgen er herligDere må kose dere masse I åpen barnehage da
![]()
Koselig det daHørtes hyggelig ut med lunsj ute![]()
Her ligger vi på sofaen og ser barnetv foreløpig hehe
Ja det er detGod morgen![]()
Koselig da! Godt med lunsj ute.
Vi skal spise ostesmørbrød her nåSå i dusjen og i åpen barnehage
![]()
Det er det helt klartJa det er detdeilig å gjøre litt, når man bare går hjemme
Ok. Kan være tøffe netter ved sykdom. Godt hun virker litt bedre da![]()
Tusen takk for detFår han løpt litt fra seg
![]()
Blir lei av å sove bort dagenDet er det helt klart![]()
Ja, er grenser for hvor morsomt det er å bare være hjemme med meg liksomJa det kan det, men vi får ta det rolig i dag og så se det ann
Ja men det er greit det å få løpt litt fra seg![]()