Felles skravle 2015

Jeg skal heie på deg neste måned :)
Dersom premiene ikke er ekstremt godt tror jeg ikke jeg orker en måned til med konkurranse.
Merker jeg begynner å bli litt sliten nå.
Vi får se, kommer også an på graden av sykemelding etter neste legebesøk

Jeg har tatt det med ro nå i januar, så da kan jeg kjøre på litt neste mnd :) kommer an på hvor skravlesjuk jeg er:p
Og vugge trenger jeg ikke vinne, siden jeg er fast bestemt på å lage selv..
Har mye å si på om man er i full jobb eller ikke. Kjenner det blir mye tid her fordi jeg ikke jobber:p

Tror nesten jeg må sende mannen ut på gnom jakt her i huset..
Kan ikke slike utøy boende.
Hadde det i det minste vært en husalv som hadde bosatt seg her.
Gnomer gjør ugang, og husalver husarbeid :P

Haha, en husalv hadde jo vært koselig å ha:D kanskje det hadde sett litt ryddigere ut her og...

Jeg har tatt det med ro nå i januar, så da kan jeg kjøre på litt neste mnd :) kommer an på hvor skravlesjuk jeg er:p
Har mye å si på om man er i full jobb eller ikke. Kjenner det blir mye tid her fordi jeg ikke jobber:p
Av erfaring blir det også mye tid her inne den første tiden når man er ny-gravert og man er litt oppe i skyene :)

Oj, lage vugge selv? Er du god på snekring? Imponerende, altså!

Oj, lage vugge selv? Er du god på snekring? Imponerende, altså!

Er utdannet møbelsnekker og ansatt som møbeltapetserer, så har noen kunnskaper innabords;)

Tenker jeg skal se det an litt på hvordan denne uken går.
Dersom gårsdagen bare var en dårlig dag, så hadde det kanskje greit å fortsette med en 60% sykemelding.
Dersom den er et tegn på at ting går nedover ganske raskt, blir det 100%
Jeg har en følelse på at det blir 100... synes du har hatt det veldig tøft i det siste!

Er utdannet møbelsnekker og ansatt som møbeltapetserer, så har noen kunnskaper innabords;)
Da er det ikke så rart at du har slike planer. Har du en modell du vil lage, eller skal du designe den selv?

Trur ikke det er noe sånt her, er jeg ikke litt for gammel til å begynne nå ?
Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hva du kanskje er for gammel til! :D

Trur ikke det er noe sånt her, er jeg ikke litt for gammel til å begynne nå ?

Blir aldri for gammel til å begynne;)
Jeg begynte da jeg var 20, men hadde pause i 10 år :p
Har faktisk 3-4 stk på treninga som har begynt nå, som er mellom 40 og 50 år ;) utrolig bra trening

Back
Topp