Felles skravle 2015

I går hadde jeg spaghetti og kjøttdeig :)

Det er godt:) ble bare brødskiver på meg:p
I dag blir det ostepanetter av kylling og kalkun:)
Blir stort sett kylling når vi har treningsdager, siden vi ikke blir så tunge i magen av det:)

Det er godt:) ble bare brødskiver på meg:p
I dag blir det ostepanetter av kylling og kalkun:)
Blir stort sett kylling når vi har treningsdager, siden vi ikke blir så tunge i magen av det:)
Blir å koke mer spaghetti i dag. Siden det kun er meg så er det jo mer kjøttdeig igjen jeg må bruke i dag:)

Blir å koke mer spaghetti i dag. Siden det kun er meg så er det jo mer kjøttdeig igjen jeg må bruke i dag:)

Får du rester og du da? :o hehe
Det fungerer dårlig her i hus:p

Fin plan det. Jeg må avklare med mannen om noen timer, om han også skal ha middag, og om han vet om vi har noe eller om jeg skal ta med fra butikken. Jeg må uansett ha pålegg og frukt til matboksen til guttungen (og oss andre) så handle må jeg.

Fikk veldig lyst å bake, men det blir ikke i dag...

Satt og så på noe oppskrifter hos trines matblogg her en dag, om sjokoladeknuter. Det må jeg bare lage, til fireårsdagen tenker jeg. Lage i god tid, og fryse.

Jeg elsker jordbær ! Men blir vel lite jordbær i sommer :( har hørt at man ikke kan spise det når man ammer :(

Er berre å eta, men start forsiktig for å finne ut om den lille reagera.
Er tatt vekk nærmast alt av slike råd, da det ikkje lengre er holdepunkter i det. Nokon babyar reagerar på alt, nokon reagerar omtrent ikkje på noko

Er berre å eta, men start forsiktig for å finne ut om den lille reagera.
Er tatt vekk nærmast alt av slike råd, da det ikkje lengre er holdepunkter i det. Nokon babyar reagerar på alt, nokon reagerar omtrent ikkje på noko
Ja okei :) leser så mye her å der om alt man ikke kan spise når man Ammer. Blir helt gal :)

Det er ikke mye du ikke KAN spise, men noen babyer er mer sensitive enn andre, i forhold til å få luftplager. Prøve seg frem. Og være mer tilbakeholden de første månedene, de tåler mer etterhvert.

Løk og kål er det greit å unngå de første mnd i alle fall. Og gjerne kullsyre. Men prøv, litt, og se.

Jeg pleide å ta kjøttdeigen og potetmos i ildfast form med litt griljermel og salt på og steke i ovnen ;-) ...da jeg var alene ja..

Ja okei :) leser så mye her å der om alt man ikke kan spise når man Ammer. Blir helt gal :)

Eg holdt meg unna rå løk og kål i starten og prøvde meg forsiktig fram med alt anna. Drakk brus også uten problem.
Dei anbefalar at du lever relativt normalt og eter forskjellig. Alt du eter gir ein liten smaksetting på mjølka, noko forskarar meiner er vikitg for smakssansane til baby.

Det er ikke mye du ikke KAN spise, men noen babyer er mer sensitive enn andre, i forhold til å få luftplager. Prøve seg frem. Og være mer tilbakeholden de første månedene, de tåler mer etterhvert.

Løk og kål er det greit å unngå de første mnd i alle fall. Og gjerne kullsyre. Men prøv, litt, og se.
Ja okei :) løk og kål er greit ! Men hva med kaffe og sånt ? :)

Eg holdt meg unna rå løk og kål i starten og prøvde meg forsiktig fram med alt anna. Drakk brus også uten problem.
Dei anbefalar at du lever relativt normalt og eter forskjellig. Alt du eter gir ein liten smaksetting på mjølka, noko forskarar meiner er vikitg for smakssansane til baby.
Okei :) får bare prøve meg fram

Kanskje jeg skal stå opp snart..

Back
Topp