Haha, herlig![]()
Duuu, hvor skal jeg sende bilder til? Mail? Sender du den evt. på pm.
![]()
Du kan godt ta mail, for da blir kvaliteten på bildene bedre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, herlig![]()
Duuu, hvor skal jeg sende bilder til? Mail? Sender du den evt. på pm.
![]()
Good goodDu kan godt ta mail, for da blir kvaliteten på bildene bedreog jeg sender mailen på PM ja
![]()
Huhei! Håper du og hadde ein flott dagGod morgen!!![]()
Ny uke og nye muligheter!! Yayyy![]()
Ha en fin dag alle sammen![]()
Nei, vært stille fra degHuhei! Håper du og hadde ein flott dagher har eg ikkje vore på leeenge no. Korleis går det?
![]()
Jess, berre bra her ogNei, vært stille fra degKjekt du titter innom da
![]()
Bare bra med ossDere da?
Jess, berre bra her oghar begynt å jobbe fullt, så det har vore litt av ein overgang etter nyttår. Og snuppa storkoser seg i barnehagen
Er det mykje liv i Oliver James om dagen då?![]()
Jobba berre ekstra fram til jul ja. Men fikk fast jobb etter jul. 100%. Så det er lange dagar. Hehe.Åh, 100%altså?Fast stilling? Jobbet ikke du ekstra bare, eller roter jeg nå?
Godt hun koser segVi er i åpen barnehage
Veldig mye. Blir bare mer og mer syns jeg![]()
Jobba berre ekstra fram til jul ja. Men fikk fast jobb etter jul. 100%. Så det er lange dagar. Hehe.
Skal han begynne i barnehagen til hausten eller?
Takk takkÅhh, så greit da. Gratiss med stillingen da![]()
Ja, fra aug![]()
Går ned til 75%. Det er mer enn nok tenker jeg. Og ser man det at man trenger litt mer money, tar jeg bare den ene ekstravakten det utgjørTakk takkfår sjå om eg reduserer litt etterkvart. For å få litt meir tid heime. Blir så mykje vekk frå mini.
Blir det full jobb på deg i august?
Grei måte å gjere det på detGår ned til 75%. Det er mer enn nok tenker jeg. Og ser man det at man trenger litt mer money, tar jeg bare den ene ekstravakten det utgjør![]()
Grei måte å gjere det på detmen då har du jo leeeenge igjen til du skal begynne å jobbe
digg!
Trur eg berre må få nr to så eg kan vere heime igjen![]()
Hehe. Forstår at den komboen ikkje er heilt ideellJaHadde jo egentlig 100%.
Er innom å tar noe ekstra da. Ulønnet perm og oppussing er ikke en god kombo![]()
JaaaHåper spiren sitter snart da
![]()
Hehe. Forstår at den komboen ikkje er heilt ideellkva er det du pussar opp?
Spiren må sitte snart ja![]()
Hei du!heihvordan står det til med dere?
![]()