UffTakktakk. Springer frem å tilbake på do. Har fått sånn diare i dag at fisj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
UffTakktakk. Springer frem å tilbake på do. Har fått sånn diare i dag at fisj
vet ikke om jeg har kommet meg på topp 100 denne mnd. Har ikke vært sånn kjempe aktiv denne mndÅja sånn javil gjærne være med
bare så at jeg lå på topp 100
![]()
Ikke riktig enda, da.Sov godt.
Jeg er super stolt over at jeg greide detvet ikke om jeg har kommet meg på topp 100 denne mnd. Har ikke vært sånn kjempe aktiv denne mnd
Samme her ! Det er kjedligIkke riktig enda, da.
Detsom jeg legger meg nå, sover jeg ca 30 minutter for så å bli liggende våken til langt over midnatt..
Du ligger på 63. plass med 320 innleggvet ikke om jeg har kommet meg på topp 100 denne mnd. Har ikke vært sånn kjempe aktiv denne mnd
Nei. Har mest lyst å være hjem, men er ferdig 22.15 så er ikke så lenge til. Har fri frem til torsdag neste uke så skal ikke klageUffikke noe deilig
Jeg har sovet utrolig dårlig de siste nettene på grunn av sure oppstøt og bekken smerter.Samme her ! Det er kjedlig
Skjønner deg så godt ! Jeg har fri hele tia det er super deiligNei. Har mest lyst å være hjem, men er ferdig 22.15 så er ikke så lenge til. Har fri frem til torsdag neste uke så skal ikke klagedeilig med litt fri.
Oy. Trodde jeg lå på 102Du ligger på 63. plass med 320 innlegg
UffJeg har sovet utrolig dårlig de siste nettene på grunn av sure oppstøt og bekken smerter.
Håper bare det blir bedre i natt
100. plass har 237Oy. Trodde jeg lå på 102men da er jeg jo bra sikkret å være med på topp 100 i allefall
Jeg jobber i hjemmesykepleien. Så har hatt en ganske heftig helg. Så nå blor det godt å la kroppen slappe av og få bort stressetSkjønner deg så godt ! Jeg har fri hele tia det er super deilighva jobber du med ?
Ja det skjønner jeg absoluttJeg jobber i hjemmesykepleien. Så har hatt en ganske heftig helg. Så nå blor det godt å la kroppen slappe av og få bort stresset![]()
Ganske sikkert da. Blir nok litt mer aktiv nå når jeg går på fri i morgen100. plass har 237
Det er du daOy. Trodde jeg lå på 102men da er jeg jo bra sikkret å være med på topp 100 i allefall
Har jo savnet dere så helt borte har jeg ikke vært, men ikke sånn super aktiv. Litt nå litt da.Det er du da![]()
![]()
Absolutt lov detHar jo savnet dere så helt borte har jeg ikke vært, men ikke sånn super aktiv. Litt nå litt da.
Koselig at du titter innom i blandtHar jo savnet dere så helt borte har jeg ikke vært, men ikke sånn super aktiv. Litt nå litt da.
Jeg har også fri i morgen, og mener på at Lilleblomst_15 også har detGanske sikkert da. Blir nok litt mer aktiv nå når jeg går på fri i morgen![]()