Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble veldig fornøyd med stoffene ja.. helt nøytralt, og så ville jeg ha dyremønster ;-)Kjempefin
Så herlig stoff da![]()
Sā fint det var! Hvor mye kostet det totalt?Da var jeg ferdig :-D Vis vedlegget 100519
Så finDa var jeg ferdig :-D Vis vedlegget 100519
150 kr.. fylte med vatt fra puter jeg hadde, så det hadde nok kommet på 200 hvis jeg hadde fått tak i platevatt på stoff og stil..Sā fint det var! Hvor mye kostet det totalt?![]()
Ja kan detKan jo være blodtrykksfall og da. Da er det jo ikke nede hele tiden. Fikk selv en blodtrykksmåler til jul. Morsomt å sjekkehehe
De gjør jo ikke så mye med det uansett da, men pass på å få i deg nok vann![]()
Ja kan detmen det har skjedd så ofte, derfor jeg lurer
5 februarNår skal du til kontroll igjen da? Kan jo være de har noen tips![]()
Lager du på bestilling?150 kr.. fylte med vatt fra puter jeg hadde, så det hadde nok kommet på 200 hvis jeg hadde fått tak i platevatt på stoff og stil..
5 februarså er ikke lenge til
Lager du på bestilling?hihi
Er jo så fine, men tar meg ikke råd til disse som koster 600-700kr +++
Føler liksom ikke at det er bra nok til å lage til andre :-O er som sagt mitt første prosjekt! Du burde jo prøve å lage et selv!Lager du på bestilling?hihi
Er jo så fine, men tar meg ikke råd til disse som koster 600-700kr +++
JaDet går fort. Sikkert ikke så dumt å nevne det for dem
Kan jo være de sjekker jerninnhold og om du ber om det, eller vitaminer. Jeg var veldig svimmel når jeg hadde lavt d-vitamin
Har ti tommeltåtterKlarer å sy en selv og vel? Eller er ikke tålmodigheten der?![]()
Samme herHar ti tommeltåtter
Strikker ikke, hekkler ikke og syr ikke![]()
Jajeg hadde jernmangel før så er ikke overraskende om jeg har det nå
Hvordan går det med deg ?![]()
Så braGår bra her nå. Vært og kjøpt meg nye bukser i dag siden de jeg har visstnok er for trange
Trening igjen i kveldhåper barna hører på meg
![]()
Har ti tommeltåtter
Strikker ikke, hekkler ikke og syr ikke![]()
Samme her
Ja hun kan sy og alt mulig, men ikke noe for megKjenner ingen heller? Tenkte jeg skulle lete opp noen oppskrifter iløpet av uka nå, så jeg får kommet i gang med noe
Søstra di arvet alt???![]()
Ja hun kan sy og alt mulig, men ikke noe for meg![]()