Felles skravle 2015

Tenkte meg en liten tur til byen og kjøpe inn maling og div. til oppussing av tripptrapp stol :-) og tråd til babynest, så jeg får gjort det ferdig!

Enn du?

Får vi se bilde når babynest er ferdig da eller? :)

Vet ikke helt hva jeg skal enda. Trening kl 18.
Før det er det muligheter for gulvvask og ut å kjøpe mammabukser kanskje :)

Får vi se bilde når babynest er ferdig da eller? :)

Vet ikke helt hva jeg skal enda. Trening kl 18.
Før det er det muligheter for gulvvask og ut å kjøpe mammabukser kanskje :)
Selvfølgelig skal dere få se ;-) aha.. på tide med mammabukser kanskje.. varierende passform på de..

Selvfølgelig skal dere få se ;-) aha.. på tide med mammabukser kanskje.. varierende passform på de..

Så bra:)
Ja, fant ut i går at jeg ikke får igjen knappen på et par av buksene :o haha
Hvilke butikker er det som har da? Bortsett fra h&m :)

Så bra:)
Ja, fant ut i går at jeg ikke får igjen knappen på et par av buksene :o haha
Hvilke butikker er det som har da? Bortsett fra h&m :)
Her er det bare hm - liten by.. jeg har vært så heldig å arve noen fra svigerinna mi som sitter mye bedre.. en fra mamalicous bl.a. Kanskje noen av de andre her har tips om andre butikker..

Her er det bare hm - liten by.. jeg har vært så heldig å arve noen fra svigerinna mi som sitter mye bedre.. en fra mamalicous bl.a. Kanskje noen av de andre her har tips om andre butikker..

Hvordan er str på h&m da? I forhold til hva man pleier å bruke. Er vel sikkert forskjell på passform som du sier og, så må vel prøves uansett men. Liker virkelig ikke kjøpesenter, så kanskje greit å ta det nå på formiddagen så jeg slipper mest mulig folk :p hehe

Hvordan er str på h&m da? I forhold til hva man pleier å bruke. Er vel sikkert forskjell på passform som du sier og, så må vel prøves uansett men. Liker virkelig ikke kjøpesenter, så kanskje greit å ta det nå på formiddagen så jeg slipper mest mulig folk :p hehe
Synes det var ulikt på bukse til bukse der å jeg.. noen var helt som vanlig, noen var trange som pølseskinn i normal str :-P hvis du klarer å finne noen som "henger oppe" i livet og ikke kun ovwr rumpa, er det det beste.. de har lett for å sægge

Synes det var ulikt på bukse til bukse der å jeg.. noen var helt som vanlig, noen var trange som pølseskinn i normal str :-P hvis du klarer å finne noen som "henger oppe" i livet og ikke kun ovwr rumpa, er det det beste.. de har lett for å sægge

Får ta meg en titt. Kanskje jeg finner noen andre butikker som har noe og:)

Får ta meg en titt. Kanskje jeg finner noen andre butikker som har noe og:)
Det kan jo være.. enten typiske store babybutikker, store kjeder eller spesialbutikker :-)

Lindex har på nettbutikk, så om de har en stor butikk der du bor kan det jo være...

Det kan jo være.. enten typiske store babybutikker, store kjeder eller spesialbutikker :-)

Lindex har på nettbutikk, så om de har en stor butikk der du bor kan det jo være...

Kan godt tenke meg de har på Lindex ja :)
usikker på hvilke butikker som finnes her, men er jo en del forskjellig, så det er vel bare å bite seg i det og ta en runde ;) mye mulig det blir noe babystæsj og...hehe♡

God morgen :) akkurat kommet fram til min søster! Trur jeg begynner å få jernmangel, har vært så mye svimmel i det siste :(

God morgen :) akkurat kommet fram til min søster! Trur jeg begynner å få jernmangel, har vært så mye svimmel i det siste :(

Du får kose deg med søster da ;)
Kan være blodtrykket og? Jeg har vært mye svimmel; og fant ut at det var blodtrykket mitt som var lavt ;)

God morgen Jenter.
Vært oppe siden "før fuglan" og kjenner jeg er kjæmpetrøtt nå. Null lyst å fære til frisøren på reklamasjon av hårfargen min. Pinte meg gjennom to timer i frisørstolen før helga - skikkelig kjipt!! Blææ...
Note to self: Må kjøpe brodder til eldstegutten - snøen er smeltet og det er holke! Livsfarlig ute nå!

Kan godt tenke meg de har på Lindex ja :)
usikker på hvilke butikker som finnes her, men er jo en del forskjellig, så det er vel bare å bite seg i det og ta en runde ;) mye mulig det blir noe babystæsj og...hehe♡
Babystæsj er vanskelig å gå forbi ;-)

Ja kan hende :) typisk at det kommer etter kontrollen, for der var det fint

Kan jo være blodtrykksfall og da. Da er det jo ikke nede hele tiden. Fikk selv en blodtrykksmåler til jul. Morsomt å sjekke :p hehe
De gjør jo ikke så mye med det uansett da, men pass på å få i deg nok vann ;)

Babystæsj er vanskelig å gå forbi ;-)

Jeg var veldig flink ;) hihi
Kom hjem med to bukser og en genser til meg selv, og en liten bamse til nurket...

Så flott! Jeg kom hjem med maling, en sytrådsnelle og apotekpakken fra vitus apotek.. klarte å gå forbi alt!

Flink da :)
Hm...disse pakkene må jeg sjekke ut litt nærmere :)

Hva skal du male?

Back
Topp