Fare for det.Er vel en del år igjen ennå :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fare for det.Er vel en del år igjen ennå :/
Takk for oppdateringOppdatering kl 21:27
2. Lilleblomst_15 2.323
4. Musemor med to små og en i magen 1.707
6. Lillefrø15 1.624
9. Sara 1.239
10. lizzed 1.151
18. EJ 830
26. Kengu 555
34. Lanterne 420
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.548 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur til 2.000.
2 er over 2.000
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Frøken har jeg ikke vært på snart 8 år, men planen er en tur i kirka for å se eldste få seksårsbok (vi må liksom ha en grunn, ellers drar vi ikke til kirka til vanlig), og felles lunsj med familien (mine foreldre og broren min med familie) som også er med i kirka. Besteforeldre og faddere må stille opp ;-)God morgen frøkner. Hva skal dere bruke søndagen på. Her ble det tur til Sverige for å handle litt mat.god søndag!!
Vi hadde hatt råd til å kjøpe nytt, men nå er vi så heldig å arve både det ene og det andre. Og så ville foreldrene mine spandere vogn på oss.. eneste jeg har kjøpt nytt er bilstol + base, bæresele og klær/sengetøy, madrasser, dyner osv.. og newbornsete som jeg egentlig ikke skulle ha, men kjøpte fordi vi arvet tripptrapp.. tror vi maks har brukt ca 5-6000 hittil..Jeg prøver å ikke velge det dyreste selv om vi har råd. Men det baler jo på seg. Og man føler nok på det om man ikke har råd ja. Utstyrlistene allerede da jeg fik keldste, inne på treminforum, var jo milelange
God morgen.. ingen planer her.. sambo kommer vel hjem i 16 tida idag, så mest avslapning frem til det.. ble nesten ferdig med nestet igår, men mangler en snor jeg må kjøpe på mandag, og et pyntebånd i bunnen.. men mulig jeg funner på noen små syprosjekt idag også, når jeg først er igangGod morgen frøkner. Hva skal dere bruke søndagen på. Her ble det tur til Sverige for å handle litt mat.god søndag!!
God morgen alle sammen. I dag er jeg sikkelig trøtt
. Mannen reiser av på kurs i dag og jeg og lille gutt skal i bursdag
![]()
God morgen, håper dere får en fin dag idagGod morgen alle sammen![]()
Uff daGod morgen, og hurra for 3 timer med søvn
Dette kommer ikke til å bli dagen sin
Sist jeg så på klokken før jeg sovnet en liten stund etterpå viste den 05:15.Uff da. Det hørtes ikke bra ut..
Off :-( så kjedelig! Håper du får hvilt litt i løpet av dagen!Sist jeg så på klokken før jeg sovnet en liten stund etterpå viste den 05:15.
Barna våknet kl 08:00, mannen tok dem men de har vært umulige i morges og holdt meg våken![]()
Mannen skal hvertfall ut med eldstemann i dag, er ikke sikker på om yngste skal bli med, men det går seg nok til.Off :-( så kjedelig! Håper du får hvilt litt i løpet av dagen!
Det er jo koselig å pusle litt med da :-D hjelper litt på humøret! ;-)Mannen skal hvertfall ut med eldstemann i dag, er ikke sikker på om yngste skal bli med, men det går seg nok til.
Har en del babyforberedelser jeg har lyst til å få unna, har sagt det lenge uten å fått gjort noe særlig, men etter handlingen i går har jeg fått "blod på tann"
Og frøkna kan fint hjelpe til med det
Humøret mitt er det ikke noe galt med, er bare litt trøttDet er jo koselig å pusle litt med da :-D hjelper litt på humøret! ;-)
Da tar jeg fatt på episode 16 av sesong 1. Når var det jeg begynte? Var det i går. Ja det var det. Jaja. Tydelig hva jeg har gjort på i dag