Lillefrø15
Forumet er livet
Blir nok ikke vasking allikevel.. Ha ha. Vaske noen klær må jeg hvert fallÅh.. flink!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir nok ikke vasking allikevel.. Ha ha. Vaske noen klær må jeg hvert fallÅh.. flink!
Joda.. men du har trent da ;-)Blir nok ikke vasking allikevel.. Ha ha. Vaske noen klær må jeg hvert fall![]()
Det har jegJoda.. men du har trent da ;-)
He heVært på butikken og handlet 4 fulle handleposer. Det må vær nok for et par uker for meg tenker jeg![]()
Alt mulig.He he. Hva handlet du?
![]()
Så deilig å være ferdig med handlinga for en stund!Vært på butikken og handlet 4 fulle handleposer. Det må vær nok for et par uker for meg tenker jeg![]()
Ja, mye nødvendig derAlt mulig.
Zalo, melk, yoghurt, masse frukt, knekkebrød, juice, olden eple <3, kyllingfillet, frossen frukt/bær, lovehearts, lakris, kjøttdeig, dusjsåpe, q-tips, wokgrønnsaker ++ husker sikkert ikke alt![]()
JaaaJa, mye nødvendig der. Olden eple er godt
![]()
Er edge duo understellene så dyre? Jeg betaler jo rett under 10 000kr for hele vognen, understellet kan da ikke være 70 % av totalen?Lite informative sider til det bruktbutikken jeg snakket om.
Fikk inntrykk av at de var åpne hver helg, men sannheten er 2 ganger i året.
Dro til Rudo for å se på understell til vognen.
Det var fryktelig dyre.
Kr 7.000,- for bare understell eller kr 9.695,- for hel vogn jeg kan selge til halv pris etterpå....
Jeg fikk vist helt ny vogn jeg![]()
Jepp.Er edge duo understellene så dyre? Jeg betaler jo rett under 10 000kr for hele vognen, understellet kan da ikke være 70 % av totalen?
Hvilken vogn ble det?
Å så deilig daLite informative sider til det bruktbutikken jeg snakket om.
Fikk inntrykk av at de var åpne hver helg, men sannheten er 2 ganger i året.
Dro til Rudo for å se på understell til vognen.
Det var fryktelig dyre.
Kr 7.000,- for bare understell eller kr 9.695,- for hel vogn jeg kan selge til halv pris etterpå....
Jeg fikk vist helt ny vogn jeg![]()
Emmaljunga deluxe med Boston fargerÅ så deilig da. Hvilken vogn kjøpte du?
![]()
Helt ny? Fikk du den med deg eller bestilte?Jepp.
Selges som deler og det blir dyrt.
Ble deluxe understell med Boston farger
Helt ny, ja.Helt ny? Fikk du den med deg eller bestilte?
Heldig du er. Vil og ha vognen min :/Helt ny, ja.
Kunne fått den med meg i dag, men hadde ikke plass i bilen siden vognen til frøkna ligger der.
Henter i løpet av uken
Så finEmmaljunga deluxe med Boston farger