OkFrøkna reiser til farmoren i dag og blir til i morgen. Så skal hun til faren sin. Jeg jobber ettermiddag hele helgen så har ikke de helt store planene egentlig..
Da har du nok med jobb og slappe av du da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkFrøkna reiser til farmoren i dag og blir til i morgen. Så skal hun til faren sin. Jeg jobber ettermiddag hele helgen så har ikke de helt store planene egentlig..
Ja det hadde hvert noe! :-D
Hadde blitt glad for å vinne det ihvertfall ;-) hadde jeg sluppet å låne teltet jeg ga til min bror for noen år siden![]()
Blir sikkert en koselig helg :-D
Mannen jobber idag og imorgen så jeg og snuppa koser oss inne for er altfor kaldt ute
Også håper jeg å få tid til å skrive på oppgavene mine ;-)
OkHvor ofte er hun hos pappaen?
Da har du nok med jobb og slappe av du da![]()
Hun er der annenhver helg![]()
OkDere samarbeider greit
?
Nå har jeg nettop spist rundtstykker med kokt egg her. Nam nam. Litt sen lunsj![]()
Guttungen sover![]()
Tja vi gjør a det, det er lite krangling men jeg som bestemmer alt bortsett fra hos han og damahan ønsker ikke å ha delt foreldreansvar Så det er jeg som er sjefen haha
Å det hørtes skikkelig godt ut![]()
Bra dere krangler lite og at det fungerer![]()
Ja, det smakteSpørs om jeg er så sulten til middag nå da, men men
![]()
Ja, middag ca. 16.30 her. Men var så sulten nå så klarte ikke la væreJa det er veldig greit![]()
Tja det er vel fare for at det kan gå utover matlysten ja haha![]()
Mitt dansecrewNoe kjekt på tv i kveld?![]()
Lurer på om det blir en film her![]()
I går så vi turbo, den var nå artig og skjønn den![]()
Mitt dansecrew![]()
Ja jeg synes det var morsomtIkke sett en episode av det enda jegBurde gjerne det. Er det 20.00 det går?
Vi får hinte til Tamara ;-)Ja, vi hadde trengt et selv![]()
Hvor har dere hytten da? ;-)Jada, det blir det nok helt sikkertEr så masse snø på hytten så derfor han må opp der
![]()
Åh, hvor kaldt er det?
Aha, det er sikkert en fordel. Ligger du godt an? Hva skriver du om?![]()
Hvor langt er du på vei nå?Hei jenter ! Håper dere har en fin dag ! Endelig hjemme igjen. Her er det -7 og snø. Var i byen i dag og kjøpte gave til tantes lille gull
pluss at jeg skulle søke om foreldre penger, men fikk beskjed at det var for tidlig
![]()