Skravletråd :)

Frøkna reiser til farmoren i dag og blir til i morgen. Så skal hun til faren sin. Jeg jobber ettermiddag hele helgen så har ikke de helt store planene egentlig..
Ok:) Hvor ofte er hun hos pappaen?
Da har du nok med jobb og slappe av du da:D

Blir sikkert en koselig helg :-D
Mannen jobber idag og imorgen så jeg og snuppa koser oss inne for er altfor kaldt ute :p
Også håper jeg å få tid til å skrive på oppgavene mine ;-)

Jada, det blir det nok helt sikkert:) Er så masse snø på hytten så derfor han må opp der:P
Åh, hvor kaldt er det?
Aha, det er sikkert en fordel. Ligger du godt an? Hva skriver du om?:)

Hei jenter ! Håper dere har en fin dag ! Endelig hjemme igjen. Her er det -7 og snø :(. Var i byen i dag og kjøpte gave til tantes lille gull ❤️ pluss at jeg skulle søke om foreldre penger, men fikk beskjed at det var for tidlig :(

Ok:) Dere samarbeider greit:)?
Nå har jeg nettop spist rundtstykker med kokt egg her. Nam nam. Litt sen lunsj:P
Guttungen sover:)

Tja vi gjør a det, det er lite krangling men jeg som bestemmer alt bortsett fra hos han og dama :) han ønsker ikke å ha delt foreldreansvar Så det er jeg som er sjefen haha :P

Å det hørtes skikkelig godt ut :)

Tja vi gjør a det, det er lite krangling men jeg som bestemmer alt bortsett fra hos han og dama :) han ønsker ikke å ha delt foreldreansvar Så det er jeg som er sjefen haha :p

Å det hørtes skikkelig godt ut :)

Bra dere krangler lite og at det fungerer:)
Ja, det smakte:) Spørs om jeg er så sulten til middag nå da, men men:P

Ja det er veldig greit :)
Tja det er vel fare for at det kan gå utover matlysten ja haha :p
Ja, middag ca. 16.30 her. Men var så sulten nå så klarte ikke la være:P Jaja, spiser nå litt middag for det om og mer senere:D

Noe kjekt på tv i kveld?:)
Lurer på om det blir en film her:)
I går så vi turbo, den var nå artig og skjønn den:P

Jada, det blir det nok helt sikkert:) Er så masse snø på hytten så derfor han må opp der:P
Åh, hvor kaldt er det?
Aha, det er sikkert en fordel. Ligger du godt an? Hva skriver du om?:)
Hvor har dere hytten da? ;-)
Viktig å ta vekk snø ifra tak og slike ting ja ;-)
Var under 10 minus men er varmere nå så kanskje vi våger oss ut en tur ;-)

Skriver om miljømessige faktorer som har innvirkning på vår fysiske og psykiske helse :-P
Er ferdig å skrive om individuelle faktorer :-P

Hei jenter ! Håper dere har en fin dag ! Endelig hjemme igjen. Her er det -7 og snø :(. Var i byen i dag og kjøpte gave til tantes lille gull ❤️ pluss at jeg skulle søke om foreldre penger, men fikk beskjed at det var for tidlig :(
Hvor langt er du på vei nå?

Koselig med snø da ;-) Snuppa elsker ihvertfall snøen ;-)

Back
Topp