Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Riktig god helg jenter!!![]()
Nei er ikke detSå flott hun er bedre
Humørsvingninger er jo ikke så rart når hun oppfører seg som en gravid![]()
Takk håper du får en helt fantastisk fredag :-DInnom for å ønske alle en super fredag![]()
Viktig å renske litt opp på mobilen en gang iblantVåknet kl 4
Har brukt tiden til å renske opp på tlf. 2000 bilder slettet + en haug med apper,hadde plutselig lagringsplass igjen..
Å da blir det fort stress :-oHerregud, vi forsov oss! Så på klokka når minsten var kledd - 08.03. Skolen begynner 08.15. Hastesmøre matpakke, kle på eldste og skrape bil som en gal. Trøster meg med at det er første gang han kommer for sent.
Fjuh!
Har kun hvert der 2 gangerGøteborg har jeg vært mange ganger, men ikke i telt da![]()
God helg snuppaRiktig god helg jenter!!![]()
Salat, matmuffins, bananpannekaker?Noen som har forslag til hva jeg kan ha med som niste på jobb?
Salat, matmuffins, bananpannekaker?
Fylte horn syns jeg var utrolig godt å ha med ;-)
Mye godt man kan ha med seg på jobb ;-)Takk for tips der var det litt å velge mellom![]()
Mye godt man kan ha med seg på jobb ;-)
Så gøy daHar kun hvert der 2 ganger
Siste gang i telt og det gikk kjempe bra ;-)
God helg snuppa
Har dere planer for helga?![]()
Jada, noen planer har vi joGod helg til deg og
Skal dere noe gøy i helgen da?
Jada, noen planer har vi jo
I dag blir en rolig dag. Lørdag skal jeg jobben, mannen må på hytten å redde taket og ungene er med svigermor og søskenbarna. Jeg kjører opp til de etter jobb. Så er det taco, film og snop på kvelden.
Søndag skal vi i bursdag til tanteungen som blir 9år![]()
Dere da?![]()
Ja det kan bli kjedelig i lengden ;-)Det var detOg litt greit å ha noe annet enn bare knekkebrød som jeg pleier å ha hehe
Ja det hadde hvert noe! :-DSå gøy daTelt er kos synes jeg!
Et skikkelig fam.telt bør komme som premie her på bv!!![]()
Blir sikkert en koselig helg :-DGod helg til dere og![]()
I dag blir en rolig dag. Lørdag skal jeg jobben, mannen må på hytten å redde taket og ungene er med svigermor og søskenbarna. Jeg kjører opp til de etter jobb. Så er det taco, film og snop på kvelden.
Søndag skal vi i bursdag til tanteungen som blir 9år![]()
Dere da?![]()