Endelig fått normal døgnrytmeTakk det samme![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig fått normal døgnrytmeTakk det samme![]()
God natt!Titter innom for å ønske dere en god natt![]()
Det skal det vist være fint ;-) Håper vi får tatt en tur ved Gøteborg i sommerferien jeg ;-)Hehe helt enig med deg. Jeg liker heller ikke oliven,men mannen liker det da![]()
Åhh jaKanskje det. Er jo nesten oppvokst i Sverige selv
Var på mye hytter nedover i Sverige og camping som barn;D Leide hytte på båsttorp i mange år. Tror det var stedet. I nærheten av ed
![]()
God nattTitter innom for å ønske dere en god natt![]()
Hehe...samme herHaha men det bildet jeg fikk for meg nå, det var ganske festlig![]()
Så flott hun er bedreMye mye bedre idag, fortsatt litt store humørsvingniger men ikke feber idag :-D
Trodde du skulle fly hjem også jegHei jenter ! Snart hjemme fra 7 timers biltur, ca 2 timer igjen ! Er så klar![]()
Jeg skal på Oslo Plaza, ikke så veldig langtHørtes nydelig ut
Hvor skal du??
Innom for å ønske alle en super fredag![]()
Vi har heller ikke vekt,men han veies påsykehuset en gang i halvåret,veldig greit igrunnBehovet for å veie minsker jo med alderen
Skjønner at det ikke er så enkelt når man ikke har vekt![]()
Herregud, vi forsov oss! Så på klokka når minsten var kledd - 08.03. Skolen begynner 08.15. Hastesmøre matpakke, kle på eldste og skrape bil som en gal. Trøster meg med at det er første gang han kommer for sent.
Fjuh!
Går nok heltfint,selv om det er en kjip start på dagenHerregud, vi forsov oss! Så på klokka når minsten var kledd - 08.03. Skolen begynner 08.15. Hastesmøre matpakke, kle på eldste og skrape bil som en gal. Trøster meg med at det er første gang han kommer for sent.
Fjuh!
Gøteborg har jeg vært mange ganger, men ikke i telt daDet skal det vist være fint ;-) Håper vi får tatt en tur ved Gøteborg i sommerferien jeg ;-)
Men da i telt![]()
Lige mådeInnom for å ønske alle en super fredag![]()
Oi, så tidlig!!!Våknet kl 4
Har brukt tiden til å renske opp på tlf. 2000 bilder slettet + en haug med apper,hadde plutselig lagringsplass igjen..

Huff da...Kjedelig start på dagen det...Men det kan nå skje den beste.Herregud, vi forsov oss! Så på klokka når minsten var kledd - 08.03. Skolen begynner 08.15. Hastesmøre matpakke, kle på eldste og skrape bil som en gal. Trøster meg med at det er første gang han kommer for sent.
Fjuh!