Skravletråd :)

Så flott hun er bedre:D
Humørsvingninger er jo ikke så rart når hun oppfører seg som en gravid:p
Nei er ikke det :-P Håper det roer seg ned snart :-P

Våknet kl 4 :arghh:

Har brukt tiden til å renske opp på tlf. 2000 bilder slettet + en haug med apper,hadde plutselig lagringsplass igjen..
Viktig å renske litt opp på mobilen en gang iblant :-)
Men var litt tidlig å våkne da! :-o

Herregud, vi forsov oss! Så på klokka når minsten var kledd - 08.03. Skolen begynner 08.15. Hastesmøre matpakke, kle på eldste og skrape bil som en gal. Trøster meg med at det er første gang han kommer for sent.
Fjuh!
Å da blir det fort stress :-o
Men bra det er første gangen han kommer for sent på skolen da :-)

God helg snuppa :)
Har dere planer for helga? :)

God helg til dere og:D
I dag blir en rolig dag. Lørdag skal jeg jobben, mannen må på hytten å redde taket og ungene er med svigermor og søskenbarna. Jeg kjører opp til de etter jobb. Så er det taco, film og snop på kvelden.
Søndag skal vi i bursdag til tanteungen som blir 9år:D
Dere da?:)

God helg til deg og :)

Skal dere noe gøy i helgen da?
Jada, noen planer har vi jo:)
I dag blir en rolig dag. Lørdag skal jeg jobben, mannen må på hytten å redde taket og ungene er med svigermor og søskenbarna. Jeg kjører opp til de etter jobb. Så er det taco, film og snop på kvelden.

Jada, noen planer har vi jo:)

Frøkna reiser til farmoren i dag og blir til i morgen. Så skal hun til faren sin. Jeg jobber ettermiddag hele helgen så har ikke de helt store planene egentlig..

Så gøy da:) Telt er kos synes jeg!
Et skikkelig fam.telt bør komme som premie her på bv!!:D
Ja det hadde hvert noe! :-D
Hadde blitt glad for å vinne det ihvertfall ;-) hadde jeg sluppet å låne teltet jeg ga til min bror for noen år siden :-P

God helg til dere og:D
Blir sikkert en koselig helg :-D
Mannen jobber idag og imorgen så jeg og snuppa koser oss inne for er altfor kaldt ute :-P
Også håper jeg å få tid til å skrive på oppgavene mine ;-)

Back
Topp