Andre som er tidig våkne ja...Yes,gleder meg veldig til det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Andre som er tidig våkne ja...Yes,gleder meg veldig til det
Neida, men jeg må kjøre selv...Er ikke så galt det.
Er det samme som meg dersom trafikken ikke er alt for ille.
De siste dagene har det vært oppe i 55 minutter på grunn av snøvær
God morgenAndre som er tidig våkne ja...
God morgen.. våknet kl 3, men tror jeg har sovet av og på siden.. hvordan er formen?God morgen
Ikke så verst enda.God morgen.. våknet kl 3, men tror jeg har sovet av og på siden.. hvordan er formen?
Våken kl 4 jeg...Andre som er tidig våkne ja...

Ja.. kl 3 her.. men ligget og slappet av og muligens duppet litt..Våken kl 4 jeg...![]()
Så bra! Har bestilt meg time på onsdag jeg..Ikke så verst enda.
Gleder meg til fysio i dag.
Rettere sagt, jeg gleder meg til jeg er ferdig på fysio, det pleier å være vondt å være der, men veldig godt etterpå![]()
Er hver fredag jegSå bra! Har bestilt meg time på onsdag jeg..
Sto opp jeg, gidder ikke ligge i senga.Ja.. kl 3 her.. men ligget og slappet av og muligens duppet litt..
Er hver fredag jeg![]()
Håper du får en fin dag på jobbHuff.. kom meg på jobb, men vondt ja.. skal vel overleve denne dagen også...
Håper jeg kommer meg igjennom dagen.. ble alvorlig vurdert å bli hjemme idag, men ble et ekstra tiltak å ringe legen for å få sykemelding.. spørsmålet er hvor mye jeg får igjen for det i helga hvor jeg atpåtil er alene og har en hund som må luftes :-/Håper du får en fin dag på jobb![]()
Uff daHåper jeg kommer meg igjennom dagen.. ble alvorlig vurdert å bli hjemme idag, men ble et ekstra tiltak å ringe legen for å få sykemelding.. spørsmålet er hvor mye jeg får igjen for det i helga hvor jeg atpåtil er alene og har en hund som må luftes :-/
Uff da. Håper du ikke blir verre da
![]()