Nei har ikke kakeAlltid værtmen fikk du kake ?
jobber du på mandag ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei har ikke kakeAlltid værtmen fikk du kake ?
jobber du på mandag ?
Skjønner jegEr det :-D
Og når det er middagstråder her så blir jeg ihvertfall fristet ;-)
HmmNei har ikke kakeVil ha kake.. Å det ser ut som jeg har fri i på mandag
skal dobbel sjekke i morgen så ikke jeg dobbelbooker meg
![]()
jaaaaaaaaaaaaaa!!!!Hmmskulle bakt en til deg
![]()
Men det funker dårlig :/jaaaaaaaaaaaaaa!!!!
jasså? klarer du ikke bake i bilen?Men det funker dårlig :/
Ja men har kun to stekeplater vi må lage all mat på så ting blir litt begrenset der ;-)
Da er det jo ikke mange dagene igjen!! Spendt?Skulle være 29.jan, men fordi jeg har begynt på briskkurs måtte jeg flytte til 25.feb.
Ja må det ;-) blir mye salat og frukt daSkjønner. Må jo jobbe utifra hvordan man har det![]()
Hvordan har dagen vært? Formen på frøkna?
Salat og frukt er jo bra!!Ja må det ;-) blir mye salat og frukt da
Dagen har hvert fantastisk :-D
Møtte ei på Charlottenberg senteret jeg ikke har møtt på over 6 år! :-D sammen med samboer og to barn ;-) viste om de damen hun fikk litt sjokk ved å se meg med snuppa ;-)
Snuppa hoster litt men ellers hvert i fin form ;-) med unntak av noen forferdelige humørsvingniger noen ganger! :-o
Dessverrejasså? klarer du ikke bake i bilen?![]()
Skulle jo egentlig være neste uke, så litt dumt, men får håpe tiden går fort. Er veldig spent! Men kjenner jeg er redd for å bli møtt på samme måte som på sykehuset. Så lei av å bygge opp forventninger å ende opp med å bli skuffaDa er det jo ikke mange dagene igjen!! Spendt?
Ja og går utrolig mye frukt og salat her ;-)Salat og frukt er jo bra!!
Oi, så kjekt med å møte de da!! Hun viste ikke du hadde barn?![]()
Godt hun er i fin form![]()
Har jeg vært i charlottenberg mon tro..Hvor ligger det ?
jaja... Sånn er det bareDessverredu får nok vente
Ja og går utrolig mye frukt og salat her ;-)
Skulle tro de spise tomatene og agurken som et eget måltid sammen med olivenog snuppa gafler i seg alt det måtte være, nye favoritten er granateple
Hehe nei virker som om hun ikke hadde fått med seg det ;-) familiene våre var ganske sammenknyttet når vi var yngre ;-) så hun hadde fått med seg litt da ;-)
Charlottenberg ligger akkurat innenfor svenske grensa, nærmeste norske by er kongsvinger ;-)
Men det er godt da ;-)Hehe, herlig da. Her er favoritten til guttungen cherrytomater
Åhh, gøy å møte på igjen da![]()
Aha, nei..da har jeg ikke vært der tror jeg. Må blande med en annen plass![]()
Men det er godt da ;-)
Her knasket snuppa på dem før noen absolutt mente at hun skulle ha olivenetter det så må hun nesten ha oliven til alt :-o
Skjønner det virkelig ikke og jeg takler ikke lukta engang :-o syns cherrytomatene var så mye bedre ;-)
Veldig fint der på sommeren da så anbefaler å ta en tur ;-) gjerne kombinere det med en hytte tur rundt om i Sverige ;-)
Ble det ikke 25 istedefor 29? Det er jo før.. Ellrt blir det febr?Skulle jo egentlig være neste uke, så litt dumt, men får håpe tiden går fort. Er veldig spent! Men kjenner jeg er redd for å bli møtt på samme måte som på sykehuset. Så lei av å bygge opp forventninger å ende opp med å bli skuffa
Takk det sammeTitter innom for å ønske dere en god natt![]()