Skravletråd :)

Alltid vært :p men fikk du kake ? :) jobber du på mandag ?
Nei har ikke kake :( Vil ha kake.. Å det ser ut som jeg har fri i på mandag :P skal dobbel sjekke i morgen så ikke jeg dobbelbooker meg :D

Skjønner. Må jo jobbe utifra hvordan man har det;):D
Hvordan har dagen vært? Formen på frøkna?
Ja må det ;-) blir mye salat og frukt da :-P

Dagen har hvert fantastisk :-D
Møtte ei på Charlottenberg senteret jeg ikke har møtt på over 6 år! :-D sammen med samboer og to barn ;-) viste om de da :-P men hun fikk litt sjokk ved å se meg med snuppa ;-)
Snuppa hoster litt men ellers hvert i fin form ;-) med unntak av noen forferdelige humørsvingniger noen ganger! :-o

Ja må det ;-) blir mye salat og frukt da :p

Dagen har hvert fantastisk :-D
Møtte ei på Charlottenberg senteret jeg ikke har møtt på over 6 år! :-D sammen med samboer og to barn ;-) viste om de da :p men hun fikk litt sjokk ved å se meg med snuppa ;-)
Snuppa hoster litt men ellers hvert i fin form ;-) med unntak av noen forferdelige humørsvingniger noen ganger! :-o
Salat og frukt er jo bra!!
Oi, så kjekt med å møte de da!! Hun viste ikke du hadde barn?:)
Godt hun er i fin form:)
Har jeg vært i charlottenberg mon tro..Hvor ligger det ?

Da er det jo ikke mange dagene igjen!! Spendt?
Skulle jo egentlig være neste uke, så litt dumt, men får håpe tiden går fort. Er veldig spent! Men kjenner jeg er redd for å bli møtt på samme måte som på sykehuset. Så lei av å bygge opp forventninger å ende opp med å bli skuffa

Salat og frukt er jo bra!!
Oi, så kjekt med å møte de da!! Hun viste ikke du hadde barn?:)
Godt hun er i fin form:)
Har jeg vært i charlottenberg mon tro..Hvor ligger det ?
Ja og går utrolig mye frukt og salat her ;-)
Skulle tro de spise tomatene og agurken som et eget måltid sammen med oliven :-P og snuppa gafler i seg alt det måtte være, nye favoritten er granateple :-P

Hehe nei virker som om hun ikke hadde fått med seg det ;-) familiene våre var ganske sammenknyttet når vi var yngre ;-) så hun hadde fått med seg litt da ;-)
Charlottenberg ligger akkurat innenfor svenske grensa, nærmeste norske by er kongsvinger ;-)

Ja og går utrolig mye frukt og salat her ;-)
Skulle tro de spise tomatene og agurken som et eget måltid sammen med oliven :p og snuppa gafler i seg alt det måtte være, nye favoritten er granateple :p

Hehe nei virker som om hun ikke hadde fått med seg det ;-) familiene våre var ganske sammenknyttet når vi var yngre ;-) så hun hadde fått med seg litt da ;-)
Charlottenberg ligger akkurat innenfor svenske grensa, nærmeste norske by er kongsvinger ;-)

Hehe, herlig da. Her er favoritten til guttungen cherrytomater:D
Åhh, gøy å møte på igjen da:)
Aha, nei..da har jeg ikke vært der tror jeg. Må blande med en annen plass:P

Hehe, herlig da. Her er favoritten til guttungen cherrytomater:D
Åhh, gøy å møte på igjen da:)
Aha, nei..da har jeg ikke vært der tror jeg. Må blande med en annen plass:P
Men det er godt da ;-)
Her knasket snuppa på dem før noen absolutt mente at hun skulle ha oliven :-P etter det så må hun nesten ha oliven til alt :-o
Skjønner det virkelig ikke og jeg takler ikke lukta engang :-o syns cherrytomatene var så mye bedre ;-)

Veldig fint der på sommeren da så anbefaler å ta en tur ;-) gjerne kombinere det med en hytte tur rundt om i Sverige ;-)

Men det er godt da ;-)
Her knasket snuppa på dem før noen absolutt mente at hun skulle ha oliven :p etter det så må hun nesten ha oliven til alt :-o
Skjønner det virkelig ikke og jeg takler ikke lukta engang :-o syns cherrytomatene var så mye bedre ;-)

Veldig fint der på sommeren da så anbefaler å ta en tur ;-) gjerne kombinere det med en hytte tur rundt om i Sverige ;-)

Hehe helt enig med deg. Jeg liker heller ikke oliven,men mannen liker det da:P

Åhh ja:D Kanskje det. Er jo nesten oppvokst i Sverige selv:P Var på mye hytter nedover i Sverige og camping som barn;D Leide hytte på båsttorp i mange år. Tror det var stedet. I nærheten av ed:D

Titter innom for å ønske dere en god natt :)

Skulle jo egentlig være neste uke, så litt dumt, men får håpe tiden går fort. Er veldig spent! Men kjenner jeg er redd for å bli møtt på samme måte som på sykehuset. Så lei av å bygge opp forventninger å ende opp med å bli skuffa
Ble det ikke 25 istedefor 29? Det er jo før.. Ellrt blir det febr? :o

Back
Topp