Haha...nei, det skulle tatt seg utHaha nei du har et poeng der, funker ikke akkurat med kjøkkenvekta![]()
Krøll deg sammen oppi der liksom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha...nei, det skulle tatt seg utHaha nei du har et poeng der, funker ikke akkurat med kjøkkenvekta![]()
Haha...nei, det skulle tatt seg ut
Krøll deg sammen oppi der liksom![]()
Ikke mange dagene til gyn nå vel?Takk søte du. Tenker det er like greit å gå privat om det er slik man blir behandlet i det offentlige![]()
Vel den ryker fort når snuppa er hjemme for hun vil virkelig ikke la meg lage mat alene :-o og da blir det gjerne noe som tar kort tid å lage ;-)Alt med curry er omtrent godt da
Skjønner det. Her prøver vi å holde oss til den, ryker noen ganger..men stortsett blir den fulgt![]()
Fiskepinner og potetmos her![]()
Flink du har hvert da :-DVært på kurs, handlet, ryddet og trent![]()
Hun virker mye bedre idag ;-)10 min hadde vært greit ja
Æsj så kjedelig med sykt barn, håper hun snart er frisk igjen
Mye mye bedre idag, fortsatt litt store humørsvingniger men ikke feber idag :-DHvordan går det med henne??![]()
Vel den ryker fort når snuppa er hjemme for hun vil virkelig ikke la meg lage mat alene :-o og da blir det gjerne noe som tar kort tid å lage ;-)
Ja kan vi velok.. Jeg og G hadde tenkt oss en tur over snart.
Vi kunne jo reist sammen
Er du fortsatt på veienHei jenter ! Snart hjemme fra 7 timers biltur, ca 2 timer igjen ! Er så klar![]()
hahaha huff da...Ja kan vi velRune-André ble så dårlig sist så han vil nok ikke være med
Ja begynner å nærme oss nå !! Skal Hilse tilbakeEr du fortsatt på veienHils svogern!
Men kan jo hørehahaha huff da...
Ja men har kun to stekeplater vi må lage all mat på så ting blir litt begrenset der ;-)Hehe, ok. Skjønner. Finnes mange gode enkle retter også da![]()
hehe det er greit.Men kan jo høreisåfall må vi ta viking
Ikke lenge igjen da heldigvis :-DHei jenter ! Snart hjemme fra 7 timers biltur, ca 2 timer igjen ! Er så klar![]()
Pasta !! Det lagde jeg mye når jeg kun hadde detJa men har kun to stekeplater vi må lage all mat på så ting blir litt begrenset der ;-)
NeiIkke lenge igjen da heldigvis :-D