Håper virkelig jeg ogsåDa håper jeg de finner ut av det så dere kan komme igang sikkerlig igjen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig jeg ogsåDa håper jeg de finner ut av det så dere kan komme igang sikkerlig igjen!
Etter så mye greier fortjener dere virkelig å få en liten spire på plass nå!Håper virkelig jeg også![]()
10 min hadde vært greit jaJa hadde vel hvert bedre om det kun var snakk om 10 min ;-)
Ja hun er det skikkelig slimhoste, feber og løs avføring sammen med dårlig matlyst!
Is går det derimot mye av
Men idioten av en helsesekretær ville egentlig ikke gi oss legetime idag selvom barn har krav på legetime samme dag her!så ga han streng beskjed om at en lege skal se på henne idag!
Da gir han oss en time å komme oss dit! Veien tar 30 min på sommeren (hovedvei for må unngå snarveiene nå) også måtte bilen fikses og hele pakka så litt irritert på det også![]()
den legen din burde vært fiskedasketHelt snålt. Legen skylder bare på vekten min, men jeg har jo vært like tung de andre 20 pp'ene. Faktisk gått ned en del siden september
Tusen takk for detEtter så mye greier fortjener dere virkelig å få en liten spire på plass nå!
Vanligvis er jeg kjapp i replikken når noen uttaler seg så idiotisk, men jeg ble bare helt paff. Når du har prøvd i 2 år, blitt henvist til undersøkelse også møter du opp og hun kunne like gjerne sagt "sorry du er for feit"... da blir jeg målløsden legen din burde vært fiskedasket
Det er jo ikke holdbartVanligvis er jeg kjapp i replikken når noen uttaler seg så idiotisk, men jeg ble bare helt paff. Når du har prøvd i 2 år, blitt henvist til undersøkelse også møter du opp og hun kunne like gjerne sagt "sorry du er for feit"... da blir jeg målløs![]()

Håper å finne mer folkevett hos privat gynDet er jo ikke holdbart
Kan jo ikke behandle folk sånn!![]()
Ja hvis ikke får du klage! Ærlig talt! kjenner jeg blir sint her jeg sitter...Håper å finne mer folkevett hos privat gyn![]()
Dumme dumme lege, men skjønner du ble målløs jaVanligvis er jeg kjapp i replikken når noen uttaler seg så idiotisk, men jeg ble bare helt paff. Når du har prøvd i 2 år, blitt henvist til undersøkelse også møter du opp og hun kunne like gjerne sagt "sorry du er for feit"... da blir jeg målløs![]()
Å fy f*** for en lege...Vanligvis er jeg kjapp i replikken når noen uttaler seg så idiotisk, men jeg ble bare helt paff. Når du har prøvd i 2 år, blitt henvist til undersøkelse også møter du opp og hun kunne like gjerne sagt "sorry du er for feit"... da blir jeg målløs![]()
Strømstad er koselig syns jegJamå det
![]()
Takk søte du. Tenker det er like greit å gå privat om det er slik man blir behandlet i det offentligeÅ fy f*** for en lege...
ALLE har har krav på utredning etter ett år.
Den retten er ikke vekt avhengig, og når du, som du sier lengre oppe har gått en del ned i vekt siden september det der det siste du fortjener.
Lykke til videre
Jeg hadde nå prøvd å skifte lege først, men det er ikke alltid like lett.Takk søte du. Tenker det er like greit å gå privat om det er slik man blir behandlet i det offentlige![]()
Nei søssDu og mannebeinet?
ok.. Jeg og G hadde tenkt oss en tur over snart.Nei søss![]()
Hørtes nydelig utSnaaaaaart helg!
hjelpes som jeg gleder meg til hotellhelg
Behovet for å veie minsker jo med alderenJa men så etter hun startet på skolen og hun sluttet å være så mye syk har det liksom ikke falt meg inn å veie hu... ikke det, jeg har ikke vekt hjemme så ikke lett å få veid hu her heller hehe men jeg liker jo egentlig å holde litt oversikt over at det går rett vei![]()
Hvordan går det med henne??Håper det jeg også! Alt blir litt ekstra vanskelig med henne hjemme selvom hun noen ganger er i toppform ;-)
Behovet for å veie minsker jo med alderen![]()
Skjønner at det ikke er så enkelt når man ikke har vekt![]()