Skravletråd :)

bestiller det meste på nett jeg, siden vi kjøper de litt dyrere buksene og de stort sett alltid er påsalg på nett

Syntes det er vanskelig når jeg ikke får prøvd buksene på. Men har du noen sider å anbefale?

Syntes det er vanskelig når jeg ikke får prøvd buksene på. Men har du noen sider å anbefale?
Det skjønner jeg, vi har jo faste merker vi bruker nå så da er det lettere for de vet jeg jo hvordan er.
Hvor stor er jenta di nå da?

Vi handler mye fra stylepit.no
babystore.no
lekmer.no

Det skjønner jeg, vi har jo faste merker vi bruker nå så da er det lettere for de vet jeg jo hvordan er.
Hvor stor er jenta di nå da?

Vi handler mye fra stylepit.no
babystore.no
lekmer.no

Takk :) hun er 8 og bruker 116 i bukser pga livet.

Da må hun jo veie lite tenker jeg, er nok mye mindre enn min. Han er 131-132 cm og 24-25 kg.

Hun har slitt mye med vekta helt fra hun ble født. Den første mnd hennes la hun bare på seg 180 gram. Og så har hun hvert veldig mye syk med halsbetennelser,øreverk,astma og kronisk store mandler og polypper. Men nå har astmaen roet seg og mandlene tok vi for 4 år siden. Så har hun slitt med melkeallergi og mageproblemer.

Men nå som hu igjen lever på melkefri kost er hun mye friskere og vokser I lengden så nå mangler det bare litt i bredden haha

Hun har slitt mye med vekta helt fra hun ble født. Den første mnd hennes la hun bare på seg 180 gram. Og så har hun hvert veldig mye syk med halsbetennelser,øreverk,astma og kronisk store mandler og polypper. Men nå har astmaen roet seg og mandlene tok vi for 4 år siden. Så har hun slitt med melkeallergi og mageproblemer.

Men nå som hu igjen lever på melkefri kost er hun mye friskere og vokser I lengden så nå mangler det bare litt i bredden haha
Vært sånn er også, 3 mnd før han var 5 år, var en ca en meter og 13 kg.. Var håpløst å finne klær, måtte påjenteavd for å finne skinnnybukser, for gutter er visst ikke tynne så det ut som påenkelte butikker.

Håper det bedrer seg da ettrhvert,

Vært sånn er også, 3 mnd før han var 5 år, var en ca en meter og 13 kg.. Var håpløst å finne klær, måtte påjenteavd for å finne skinnnybukser, for gutter er visst ikke tynne så det ut som påenkelte butikker.

Håper det bedrer seg da ettrhvert,

Det er så rart at de ikke tenker på det at gutter kan være tynne de og.

Takk det gjør nok det :)

Så satser jeg på at det fortsetter å gå rette veien for dere og :)

Det er så rart at de ikke tenker på det at gutter kan være tynne de og.

Takk det gjør nok det :)

Så satser jeg på at det fortsetter å gå rette veien for dere og :)
Kjemperart og irriterende, det skal bare være vide baggy bukser.!

Satsr på det ja:)

Back
Topp