Det hørtes deilig ut. Håper dere får en fin helgSnaaaaaart helg!
hjelpes som jeg gleder meg til hotellhelg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes deilig ut. Håper dere får en fin helgSnaaaaaart helg!
hjelpes som jeg gleder meg til hotellhelg
bestiller det meste på nett jeg, siden vi kjøper de litt dyrere buksene og de stort sett alltid er påsalg på nett
Det er detI dag hadde vi chilli con carne, det er ikke så barnevennlig
Men han fikk pastaskruer og karbonadedeig
![]()
Det skjønner jeg, vi har jo faste merker vi bruker nå så da er det lettere for de vet jeg jo hvordan er.Syntes det er vanskelig når jeg ikke får prøvd buksene på. Men har du noen sider å anbefale?
Det gjør vi nokDet hørtes deilig ut. Håper dere får en fin helg![]()
Det skjønner jeg, vi har jo faste merker vi bruker nå så da er det lettere for de vet jeg jo hvordan er.
Hvor stor er jenta di nå da?
Vi handler mye fra stylepit.no
babystore.no
lekmer.no
Da må hun jo veie lite tenker jeg, er nok mye mindre enn min. Han er 131-132 cm og 24-25 kg.Takkhun er 8 og bruker 116 i bukser pga livet.
Da må hun jo veie lite tenker jeg, er nok mye mindre enn min. Han er 131-132 cm og 24-25 kg.
Vært sånn er også, 3 mnd før han var 5 år, var en ca en meter og 13 kg.. Var håpløst å finne klær, måtte påjenteavd for å finne skinnnybukser, for gutter er visst ikke tynne så det ut som påenkelte butikker.Hun har slitt mye med vekta helt fra hun ble født. Den første mnd hennes la hun bare på seg 180 gram. Og så har hun hvert veldig mye syk med halsbetennelser,øreverk,astma og kronisk store mandler og polypper. Men nå har astmaen roet seg og mandlene tok vi for 4 år siden. Så har hun slitt med melkeallergi og mageproblemer.
Men nå som hu igjen lever på melkefri kost er hun mye friskere og vokser I lengden så nå mangler det bare litt i bredden haha
Mhm, det liker han godtHehe nei det er vel ikke veldig barnevennlig akkurat. Men pasta og karbonadedeig er jo snadder da![]()
Vært sånn er også, 3 mnd før han var 5 år, var en ca en meter og 13 kg.. Var håpløst å finne klær, måtte påjenteavd for å finne skinnnybukser, for gutter er visst ikke tynne så det ut som påenkelte butikker.
Håper det bedrer seg da ettrhvert,
Kjemperart og irriterende, det skal bare være vide baggy bukser.!Det er så rart at de ikke tenker på det at gutter kan være tynne de og.
Takk det gjør nok det
Så satser jeg på at det fortsetter å gå rette veien for dere og![]()
Ellers kunne jeg jo tatt meg noe knekkebrød, men jeg er skikkelig middagsmenneskeGodt det ble en ordning på det![]()
Akkurat kommet fra kino, og der måtte man betale med kort for å gå på do...
Nei er ikke det så ganske greit egentlig ;-)Det er jo ingenting mot det du må ta nå![]()
Immitation gameJaha?
Hva så dere da?![]()
Håper det jeg også! Alt blir litt ekstra vanskelig med henne hjemme selvom hun noen ganger er i toppform ;-)Skjønner det....håper snuppa di snart er i farta igjen![]()
Ja veldigOk. var den bra?![]()