Lykke tilFørste dag på jobbavklaringskurs. Spennende![]()
Håper du har hatt en fin dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilFørste dag på jobbavklaringskurs. Spennende![]()
Aha. Over til Strømstad å handle da ellerSkal neste helg![]()
Red curry skal vi ha ;-) rester ifra igår.
Prøver å lage ukeplan til middager men går dårlig noen ganger spesielt når jeg er hjemme med sykt barn![]()
skal du med ferja neste helg søss?Skal neste helg![]()
Ja skal detskal du med ferja neste helg søss?
Vært på kurs, handlet, ryddet og trentLykke til
Håper du har hatt en fin dag![]()
Du og mannebeinet?Ja skal det![]()
*Random quoteskal du med ferja neste helg søss?
Bare bra... har hvert så trøtt og sliten i det siste at BV bare har hvert sånn innimellom...*Random quote
Mirell!!Har ikke sett deg her på evigheter. Hvordan går det?
![]()
Viktig å prioritere andre ting da jaBare bra... har hvert så trøtt og sliten i det siste at BV bare har hvert sånn innimellom...
var på OUL i går... blir gutt denne gangen![]()
jepp.. men er mere i form nåViktig å prioritere andre ting da jaSå herlig
![]()
Det er brajepp.. men er mere i form nå
hvordan går det med deg da..? når er IKM?
HÆÆ!! 107 dager!?!?! jammen jøss da!!Det er bra
Aner ikke.. har ikke sett snurten av tr på 107 dager nå. Skal til gyn i februar![]()
Ja, er helt sykt. Hadde 19 pp'er som alle varte i 29-32 dager, pp20 varte i 41 og dette er pp21HÆÆ!! 107 dager!?!?! jammen jøss da!!
Jammen jøsses... Det er det rareste! Håper de finner ut av det snart da... Det skal jo ikke skje.Ja, er helt sykt. Hadde 19 pp'er som alle varte i 29-32 dager, pp20 varte i 41 og dette er pp21![]()

Helt snålt. Legen skylder bare på vekten min, men jeg har jo vært like tung de andre 20 pp'ene. Faktisk gått ned en del siden septemberJammen jøsses... Det er det rareste! Håper de finner ut av det snart da... Det skal jo ikke skje.![]()
Så rart.... skal du ta masse prøver å sånn nå da eller?Helt snålt. Legen skylder bare på vekten min, men jeg har jo vært like tung de andre 20 pp'ene. Faktisk gått ned en del siden september
Var først hos gyn på sykehuset for utredning siden vi har prøvd så lenge også, men hun ga meg ikke en undersøkelse en gang. Bare mente det måtte være fordi jeg var overvektig. Så nå blir det utredning hos privat gyn (forhåpentligvis)Så rart.... skal du ta masse prøver å sånn nå da eller?
Da håper jeg de finner ut av det så dere kan komme igang sikkerlig igjen!Var først hos gyn på sykehuset for utredning siden vi har prøvd så lenge også, men hun ga meg ikke en undersøkelse en gang. Bare mente det måtte være fordi jeg var overvektig. Så nå blir det utredning hos privat gyn (forhåpentligvis)![]()