Skravletråd :)

Red curry skal vi ha ;-) rester ifra igår.
Prøver å lage ukeplan til middager men går dårlig noen ganger spesielt når jeg er hjemme med sykt barn :p

Alt med curry er omtrent godt da:D
Skjønner det. Her prøver vi å holde oss til den, ryker noen ganger..men stortsett blir den fulgt:)
Fiskepinner og potetmos her:P

Bare bra... har hvert så trøtt og sliten i det siste at BV bare har hvert sånn innimellom... :p
var på OUL i går... blir gutt denne gangen :)
Viktig å prioritere andre ting da ja :) Så herlig :D

jepp.. men er mere i form nå :p
hvordan går det med deg da..? når er IKM?
Det er bra :)
Aner ikke.. har ikke sett snurten av tr på 107 dager nå. Skal til gyn i februar :)

Jammen jøsses... Det er det rareste! Håper de finner ut av det snart da... Det skal jo ikke skje. :bored:
Helt snålt. Legen skylder bare på vekten min, men jeg har jo vært like tung de andre 20 pp'ene. Faktisk gått ned en del siden september

Så rart.... skal du ta masse prøver å sånn nå da eller?
Var først hos gyn på sykehuset for utredning siden vi har prøvd så lenge også, men hun ga meg ikke en undersøkelse en gang. Bare mente det måtte være fordi jeg var overvektig. Så nå blir det utredning hos privat gyn (forhåpentligvis) :P

Var først hos gyn på sykehuset for utredning siden vi har prøvd så lenge også, men hun ga meg ikke en undersøkelse en gang. Bare mente det måtte være fordi jeg var overvektig. Så nå blir det utredning hos privat gyn (forhåpentligvis) :p
Da håper jeg de finner ut av det så dere kan komme igang sikkerlig igjen!

Back
Topp