Truddelutt'n
Gift med forumet
Her er det fryseforsøk, er det fler som skal ha fryseforsøk her?? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei Jenter! Jeg trodde først jeg skulle være i Januar gruppa men det ser ut til at vi skal ha innsett (frys) på syklusdag 21 så da bikker jeg februar.
Kort om prosessen til nå:
-prøvere siden 2007
-IVF (fersk privat i DK)27 egg ut, 11 befruktet, 2 inn- negativ.
-Det hele endte i samlivsbrudd i 2013 men vi fant tilbake igjen 2014.
-På`n igjen med fryseforsøk nå i styrt syklus.
-Skal dyrke 5 stk til blasto
Vi bruker Odense IVF klinikkoi, spennende. Hvilken klinikk bruker dere?
Vi bruker Odense IVF klinikk![]()
Aha, den var ukjent for meg. Er visst mange klinikker i DK. Er selv hos Stork, men regnet ikke med at dere var der siden dere begynte i 2007. Jaja, blir snart Danmarkstur på oss begge daLitt synd med kronekursen, blir lite shopping
![]()
Å, når har dere estimert innsett? går du på progynova nå eller?
Ja med den kursen som er nå så blir det lite shopping hehe vi betaler jo 10tusen Danske også. Meeen noe skal jeg vel få med meg![]()
Åh der var du Truddelutt'nEtter å ha blitt gravid i desember med fryseegg (for første gang i mitt liv og i denne ivf karusellen) så mistet jeg på julaften da var jeg 4+5, så får jeg starte opp igjen på nytt fryseforsøk når mensen kommer igjen nå og det regner jeg med blir i månedskiftet jan/feb så da blir det dermed innsett i februarHåper så inderlig jeg slipper vente lenge på ny positiv test!!! <3 er igrunn veldig redd... redd for å ikke få oppleve positiv test igjen... men men vi må bare kjøre på!
![]()
Jeg hadde oppstart nesespray 18 Jan, på UllevålJeg er med i februar. Oppstart nesespray 21 januar. Innsett slutten av februar på riksen. 3 icsi forsøket
Jeg hadde oppstart nesespray 18 Jan, på UllevålVi er veldig likt da. Når skål du til uL?
Heeei skjønne deg ♡♡♡ ja her begynner vi å bli klare for nytt forsøk og jeg håper så utrolig inderlig at at det vil klaffe igjen nå og sitte hele veien ♡♡ det er faktisk en nokså intens følelse!Åh der var du Truddelutt'nhar titta etter deg og lurt på hvordan det går med deg
Så fint og høre at du skal i gang igjen i februar!! Jeg vil ønske deg veldig masse lykke til
håper det sitter nå!!! Har hørt at det er lettere og bli gravid igjen rett etter spontan abort, da kroppen er mer mottagelig og har blitt "vekket"! Krysser alt jeg har ror deg
lykke lykke til!!
Det går veldig braHeeei skjønne deg ♡♡♡ ja her begynner vi å bli klare for nytt forsøk og jeg håper så utrolig inderlig at at det vil klaffe igjen nå og sitte hele veien ♡♡ det er faktisk en nokså intens følelse!håper som du sier at kroppen er mer mottakelig nå
(jeg tok div blodprøver etter SAen bl.a autoimmune tester og alle var heldigvis negative)
tuusen takk ♡ håper det går kjempebra m med ♡