millatilla
Betatt av forumet
Vært på UL idag og det så det visst greit nok ut og det blir uttak på mandagen! Spent!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende!!Vært på UL idag og det så det visst greit nok ut og det blir uttak på mandagen! Spent!
Takker og bukker og masse lykke til til deg ogsåSer egentlig at det blir mars på meg. Masse lykke til, til dere alle I februar!!!
Lykke til til deg også!Ser egentlig at det blir mars på meg. Masse lykke til, til dere alle I februar!!!
Hvordan går det hos deg? Håper det ordner seg!Hei! hadde UL i går på syklusdag 14 men da var slimhinna bare 3,2 mm .-(
Så jeg skulle øke til 8 mg progynova, men i dag så blør jeg.. eller ikke blør, heller brunt og slimete..
Gikk dette da åt skogen?
Hmmm ikke enkelt å svare på, du bør høre m en sykepleier på klinikken, krysser fingre!!! ♡♡Hei! hadde UL i går på syklusdag 14 men da var slimhinna bare 3,2 mm .-(
Så jeg skulle øke til 8 mg progynova, men i dag så blør jeg.. eller ikke blør, heller brunt og slimete..
Gikk dette da åt skogen?

Hurra for mange egg ut!! ♡♡ ikke nødvendigvis samme denne gang! Har du hatt noen endringer i stimuleringen fra den gang eller er det det samme? Krysser alle fingre for at dette blir bra!!Da har jeg vært på uttak, det gikk for så vidt greit, er jo selvsagt ubehagelig, men ble hvertfall 11 egg ut. Håper flest mulig blir befrukta, og at vi hvertfall får innsett på onsdag.
Var endel som falt fra i forrige runde (6 ble befrukta av 10, og bare 2 igjen til innsetts dagen, da ble begge eggene satt inn da den ene ikke var bra nok for frys heller) så merker jeg er litt bekymra for det... men må satse på det går greit og at vi kanskje også får noen på frys!![]()
Hvordan går det hos deg? Håper det ordner seg!
Er fornøyd med det i grunn! Ja har hatt litt endringer på stimulering, puregon i tilegg til menopur (som jeg brukte forrig gang av alene) denne gangen. Så får vel håpe det er bra!Hurra for mange egg ut!! ♡♡ ikke nødvendigvis samme denne gang! Har du hatt noen endringer i stimuleringen fra den gang eller er det det samme? Krysser alle fingre for at dette blir bra!!![]()
![]()

Da tror jeg nok også det kan bli flere sterke egg av det!!Er fornøyd med det i grunn! Ja har hatt litt endringer på stimulering, puregon i tilegg til menopur (som jeg brukte forrig gang av alene) denne gangen. Så får vel håpe det er bra!
Du begynner å bli klar for nytt frysforsøk snart?![]()
Da tror jeg nok også det kan bli flere sterke egg av det!!det siste egguttaket jeg hadde da fikk jeg 5 på frys og to egg inn og ved den stimuleringen tok jeg også to forskjellige hormonsprøyter
Her går det strålende om man kan si detjeg fikk klarsignal i dag på å starte med østrogentabletter (progynova) for å styrke slimhinnen til innsettet
så da fikk jeg UL time fredag den 13 (hehehe) for å se om slimhinnen og ellers alt ser bra ut for innsett
wooop
![]()