Innsett i februar?

Her er det fryseforsøk, er det fler som skal ha fryseforsøk her?? :)

Hei Jenter! Jeg trodde først jeg skulle være i Januar gruppa men det ser ut til at vi skal ha innsett (frys) på syklusdag 21 så da bikker jeg februar.
Kort om prosessen til nå:
-prøvere siden 2007
-IVF (fersk privat i DK)27 egg ut, 11 befruktet, 2 inn- negativ.
-Det hele endte i samlivsbrudd i 2013 men vi fant tilbake igjen 2014.
-På`n igjen med fryseforsøk nå i styrt syklus.
-Skal dyrke 5 stk til blasto

Hei Jenter! Jeg trodde først jeg skulle være i Januar gruppa men det ser ut til at vi skal ha innsett (frys) på syklusdag 21 så da bikker jeg februar.
Kort om prosessen til nå:
-prøvere siden 2007
-IVF (fersk privat i DK)27 egg ut, 11 befruktet, 2 inn- negativ.
-Det hele endte i samlivsbrudd i 2013 men vi fant tilbake igjen 2014.
-På`n igjen med fryseforsøk nå i styrt syklus.
-Skal dyrke 5 stk til blasto

oi, spennende. Hvilken klinikk bruker dere?

Vi bruker Odense IVF klinikk:)

Aha, den var ukjent for meg. Er visst mange klinikker i DK. Er selv hos Stork, men regnet ikke med at dere var der siden dere begynte i 2007. Jaja, blir snart Danmarkstur på oss begge da :D Litt synd med kronekursen, blir lite shopping ;)

Aha, den var ukjent for meg. Er visst mange klinikker i DK. Er selv hos Stork, men regnet ikke med at dere var der siden dere begynte i 2007. Jaja, blir snart Danmarkstur på oss begge da :D Litt synd med kronekursen, blir lite shopping ;)

Å, når har dere estimert innsett? går du på progynova nå eller?
Ja med den kursen som er nå så blir det lite shopping hehe vi betaler jo 10tusen Danske også. Meeen noe skal jeg vel få med meg:-)

Å, når har dere estimert innsett? går du på progynova nå eller?
Ja med den kursen som er nå så blir det lite shopping hehe vi betaler jo 10tusen Danske også. Meeen noe skal jeg vel få med meg:)

Jeg har mitt første IVF forsøk nå, så går på Menopur for øyeblikket. Innsett blir vel 2. eller 3. februar. Med mindre jeg må gå litt lengre. Har PCOs og hørt at vi noen ganger bruker litt lengre tid på å modne eggene.

Etter å ha blitt gravid i desember med fryseegg (for første gang i mitt liv og i denne ivf karusellen) så mistet jeg på julaften da var jeg 4+5, så får jeg starte opp igjen på nytt fryseforsøk når mensen kommer igjen nå og det regner jeg med blir i månedskiftet jan/feb så da blir det dermed innsett i februar :) Håper så inderlig jeg slipper vente lenge på ny positiv test!!! <3 er igrunn veldig redd... redd for å ikke få oppleve positiv test igjen... men men vi må bare kjøre på! :)
Åh der var du Truddelutt'n ❤️ har titta etter deg og lurt på hvordan det går med deg :) Så fint og høre at du skal i gang igjen i februar!! Jeg vil ønske deg veldig masse lykke til :) håper det sitter nå!!! Har hørt at det er lettere og bli gravid igjen rett etter spontan abort, da kroppen er mer mottagelig og har blitt "vekket"! Krysser alt jeg har ror deg ❤️ lykke lykke til!!

Jeg er med i februar. Oppstart nesespray 21 januar. Innsett slutten av februar på riksen. 3 icsi forsøket

Holder på med sprøyter om dagen, to ulike faktisk (menopur og puregon). begynte på onsdag. Blir kontroll på onsdag til uka igjen (28/1), så da får jeg vel vite litt mer når det evnetuelt blir innsett og uttak. Håper virkelig at det går greit.. Spent! Lykke til til alle her inne!

Jeg er med i februar. Oppstart nesespray 21 januar. Innsett slutten av februar på riksen. 3 icsi forsøket
Jeg hadde oppstart nesespray 18 Jan, på Ullevål :) Vi er veldig likt da. Når skål du til uL?

Oppstart på gonal F igår :) 3 forsøket vårt, 1 forsøk endte med exu som ble oppdaget i uke 6. Fryseforsøk i høst som endte med kjemisk. Så denne gangen håper vi det klaffer og fester seg på rett plass :) UL på tordag 29.01 så regnet dem med at det kunne bli uttak tirsdag 3 februar :) har kort regime denne gangen.

Jeg hadde oppstart nesespray 18 Jan, på Ullevål :) Vi er veldig likt da. Når skål du til uL?

Siden jeg må på jobb offshore så får jeg ikke ul før 16 februar, tipper på egguttak ca to uker etter, og test midten av mars :) Så tipper jeg vil ligge litt over en uke etter deg. Men tett da :)

Starter med. Nesespray den 7.februar, sprøyter påfølger og så UL 5. Mars :) Skal gå på Synarela og Menopur.. Er veldig spent. Dette blir vårt aller første prøverørsforsøk, og vi skal ha ICSI. Håper og ber om at ALT klaffer, og at vi får vår lille spire <3

Vi skal også ha vårt alle første innsett i februar etter flere års prøving! Vi holder til i Porsgrunn, har holdt på med nesesprayen i 15 dager nå å skal begynne på sprøytene til onsdag. Gruer meg til å sette de, men gleder oss så utrolig masse over at ting endelig skjer å håper at spiren sitter på første forsøk!
Jeg lurer på, for de som har vært igjennom prosessen, kan man gjøre noe galt? Som F.eks med sprøytene og div? Hvor lenge og hvor mange vaginaltabletter gikk dere på etter innsett? :)

Gruet meg også til sprøytene. Men det gikk overraskende greit. (Når jeg endelig klarte å sette den) :)
Er ikke helt vant til det ennå, enda jeg har satt syv stk nå.

Åh der var du Truddelutt'n ❤️ har titta etter deg og lurt på hvordan det går med deg :) Så fint og høre at du skal i gang igjen i februar!! Jeg vil ønske deg veldig masse lykke til :) håper det sitter nå!!! Har hørt at det er lettere og bli gravid igjen rett etter spontan abort, da kroppen er mer mottagelig og har blitt "vekket"! Krysser alt jeg har ror deg ❤️ lykke lykke til!!
Heeei skjønne deg ♡♡♡ ja her begynner vi å bli klare for nytt forsøk og jeg håper så utrolig inderlig at at det vil klaffe igjen nå og sitte hele veien ♡♡ det er faktisk en nokså intens følelse! :) håper som du sier at kroppen er mer mottakelig nå :) (jeg tok div blodprøver etter SAen bl.a autoimmune tester og alle var heldigvis negative) :) tuusen takk ♡ håper det går kjempebra m med ♡

Heeei skjønne deg ♡♡♡ ja her begynner vi å bli klare for nytt forsøk og jeg håper så utrolig inderlig at at det vil klaffe igjen nå og sitte hele veien ♡♡ det er faktisk en nokså intens følelse! :) håper som du sier at kroppen er mer mottakelig nå :) (jeg tok div blodprøver etter SAen bl.a autoimmune tester og alle var heldigvis negative) :) tuusen takk ♡ håper det går kjempebra m med ♡
Det går veldig bra ❤️ 10 uker i dag og har vært på ultralyd i dag, vokser veldig fint og ligger ett par dager foran skjema ;) armer og ben sprella, kjempe herlig og se!! Magen har begynt og komme og har vært hos jordmor ❤️ Håper det er din tur nå!! Det skal det være!!! Klem fra meg :)

Back
Topp