Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Skal du ha no kaffegjester eller no?Tusen takk! Skal kose meg som best jeg kan ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal du ha no kaffegjester eller no?Tusen takk! Skal kose meg som best jeg kan ;-)
Nei.. hadde det på mandag.. tenkte å kose meg med sambo.. håper vi går ut og spiser middagSkal du ha no kaffegjester eller no?![]()
Åh jeg elsker å gå ut å spiseNei.. hadde det på mandag.. tenkte å kose meg med sambo.. håper vi går ut og spiser middag![]()
Det såg koselig ut. Ikke mye gåing her om dagene desverre :/Ja, er så sjeldent vi gjør det.. nå er jeg og bikkja på bursdagsturVis vedlegget 99819
Jeg bare må.. litt vondt under, og veldig etterpå.. men godt for sjela.. men forstår at ikke alle klarerDet såg koselig ut. Ikke mye gåing her om dagene desverre :/
Jeg går fra jobb nåHei jenterdet har vært stille fra meg, beklager ! Hvordan ser dagen ut ? Siste kvelden i Stavanger i dag. Vært her siden fredag
![]()
Nettopp hjemme fra tur med bikkja og måtte innom senteret en tur.. ble litt småttri fra princess siden de hadde 3 for 2 på barneprodukterHei jenterdet har vært stille fra meg, beklager ! Hvordan ser dagen ut ? Siste kvelden i Stavanger i dag. Vært her siden fredag
![]()
Så greitNettopp hjemme fra tur med bikkja og måtte innom senteret en tur.. ble litt småttri fra princess siden de hadde 3 for 2 på barneprodukter![]()
Ja, fint å plukke med seg når det er salgSå greit![]()
Uff, hva feiler han?Da er jeg hjemme etter en lang dag.
Har veldig lyst til å slappe av i morgen, men ser ikke ut til at jeg halt vil få lov til det da et av barna er sykt.
Dakkars gutten min
Bare kraftig forkjølet og tufs, ikke noe alvorlig heldigvisUff, hva feiler han?![]()
Er en fordel for oss på har lyst på den, detJEg sakker bakerut. Det forundrer ikke, og er ikke noe problem. Men, at jeg stadig er topp 10, faktisk 8. plass...det blir ikke mye konkurranse om de premiene der
Er en fordel for oss på har lyst på den, det![]()
Jeg vet, det er bakdelen ved det.Det er det absolutt.
Men, vi må jo vise interesse for premiene for at de skal gidde ha sånne fine flere ganger.
JEg mangler drøyt 200 på å være ajour. Det er overkommelig å ta inn på 10 dager egentlig. Om man gidder.