Felles skravle 2015

Hei jenter :) det har vært stille fra meg, beklager ! Hvordan ser dagen ut ? Siste kvelden i Stavanger i dag. Vært her siden fredag :)

Kommet hjem fra farmor:). Ta ut av oppvaskmaskin og henge opp klær før det er tid for kveldsvakt.. Ferdig kl 22.30 i dag:)

Hei jenter :) det har vært stille fra meg, beklager ! Hvordan ser dagen ut ? Siste kvelden i Stavanger i dag. Vært her siden fredag :)
Nettopp hjemme fra tur med bikkja og måtte innom senteret en tur.. ble litt småttri fra princess siden de hadde 3 for 2 på barneprodukter :-)

Da er jeg hjemme etter en lang dag.
Har veldig lyst til å slappe av i morgen, men ser ikke ut til at jeg halt vil få lov til det da et av barna er sykt.
Dakkars gutten min

Oppdatering kl 13:19

2. Lilleblomst_15 1.982
5. Musemor med to små og en i magen 1.429
6. Lillefrø15 1.378
8. Sara 1.117
11. lizzed 947
17. EJ 749
26. Kengu 478
36. Lanterne 356

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.355 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur til 2.000.
1 er over 2.000

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

JEg sakker bakerut. Det forundrer ikke, og er ikke noe problem. Men, at jeg stadig er topp 10, faktisk 8. plass...det blir ikke mye konkurranse om de premiene der

Er en fordel for oss på har lyst på den, det :)

Det er det absolutt.

Men, vi må jo vise interesse for premiene for at de skal gidde ha sånne fine flere ganger.

JEg mangler drøyt 200 på å være ajour. Det er overkommelig å ta inn på 10 dager egentlig. Om man gidder.

Det er det absolutt.

Men, vi må jo vise interesse for premiene for at de skal gidde ha sånne fine flere ganger.

JEg mangler drøyt 200 på å være ajour. Det er overkommelig å ta inn på 10 dager egentlig. Om man gidder.
Jeg vet, det er bakdelen ved det.
Dersom det er få som konkurrerer får de færre sponsor premier..

Back
Topp