Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld damer :-D
Nå er det lenge siden jeg har fått hvert her inne og dere har jammen skravlet utrolig mye![]()
Har alle det bra?![]()
Gruer meg mest til jaget om merkeklær
At de forlanger jakker og bukser til flere tusen kroner!husker hvordan jeg var selv, og presset man utsettes for...
Å så bryr hun seg ikke om klær ennå? Heldig du daHun er 8![]()
God kveldGod kveld damer :-D
Nå er det lenge siden jeg har fått hvert her inne og dere har jammen skravlet utrolig mye
Har alle det bra?![]()
Å så bryr hun seg ikke om klær ennå? Heldig du da![]()
Tja med unntak av at jeg har slitt meg ut idag går det supert ;-)Hallo snuppa
Jeg har det supert, og du??
God kveldHer er alt bra. Der da?
Har det bra :-DBare brahva med deg?
Alt bra her ;-)God kveldja nå er det lenge siden jeg har sett deg her. Alt bra med deg?
Her er alt bra, bare litt sliten om dagen![]()
God kveldGod kveldBra her,med deg da?
Alt bra her ;-)
Prøver å komme igang med studeringen min men ikke så lett når snuppa mi er syk om dagen!
Kjedelig:/ Hvordan er formen til 4åringen nå da?Ja, enighun tar seg ikke godt tid til barnet desverre..
Ja, veldigSå koselig dere har hatt det idag
Her har det vært kjipt å bare sitte inne med sykt barn...
Frøkna valgte den dvden når vi skulle kjøre til Gudvangen og så den gang på gang, jeg sov hele veien for jeg syntes det var gørr kjedelig haha men hjemme nekter jeg ikke programmer de liker, for der kan jeg gå litt til og fra og gjøre flere ting samtidig![]()
Hei du![]()
Veldig finder da?
Ja, det er jo greit sånnOg de må jo få se noen de liker
Ellers elskerm han fantorangen og blekkulf
![]()
Tja skal virkelig ikke klage assåkloakken var tett ble det oppdaget i går av hun under meg, for hun hadde kjelleren full av kloakk. Og spylebilen kunne ikke komme før i dag så når jeg ble ringt etter fra jobb i morres var leiligheten min og full av bæsjelukt og jeg pissatrengt.
Men når jeg kom fra jobb var alt fikset og all lukt borte siden huseieren hadde skrubba hele kjelleren når spylebilen var ferdigDet må jeg virkelig si er litt av en huseier asså!
Så hadde frøkna pakka meg inn i teppe og gjort leksene sine når jeg hadde duppa av etter middag hehe jeg føler jeg bare har verdens beste lille jente <3
uff da, var vel en del snø der vil jeg tro.God kveld
Her går det bra
Var i Gran her i helga og sto fast med bilen
Ikke lett på bygde veier når man glemmer å kjøpe dekk rens før man reiser![]()
Åh, for en fantastisk huseier!!![]()
Herlige jenten din<3<3