Skravletråd :)

God kveld damer :-D
Nå er det lenge siden jeg har fått hvert her inne og dere har jammen skravlet utrolig mye :-)
Har alle det bra? :-)

God kveld :) ja nå er det lenge siden jeg har sett deg her. Alt bra med deg?

Her er alt bra, bare litt sliten om dagen :)

Gruer meg mest til jaget om merkeklær:oops:
At de forlanger jakker og bukser til flere tusen kroner!:rolleyes: husker hvordan jeg var selv, og presset man utsettes for...

Ja det kan bli en utfordring, men om ikke frøkna vokser i høyden og bredden snart kan hun vel se langt etter merkebukser hun som bruker 116 i bukser for at de ikke skal dette av og da må det være slim fit bukser haha :P og hun er 8 år hehe

Vi snakket faktisk om barn og merkeklær på jobb i dag. Men det virker heldigvis ikke så ille her som når jeg var ung. Nå holdt det ofte med H&M og vero moda sa de med litt eldre barn så håper det holder seg.

Å så bryr hun seg ikke om klær ennå? Heldig du da;)

Nei hun prøvde seg i fjor vinter når de andre jentene kom i skjørt, bomullstrømpebukse og bluser på skolen. Men da fikk hun nei og at vi kan kle oss sånn når vi skal pynte oss.
Men hun er så himla glad i ull og liker ikke å fryse så hu lever store deler av året i ullundertøy og har mye fint ull og fleece men hun er ikke så opptatt av sånt egentlig :)

God kveld :) ja nå er det lenge siden jeg har sett deg her. Alt bra med deg?

Her er alt bra, bare litt sliten om dagen :)
Alt bra her ;-)
Prøver å komme igang med studeringen min men ikke så lett når snuppa mi er syk om dagen!

Frøkna valgte den dvden når vi skulle kjøre til Gudvangen og så den gang på gang, jeg sov hele veien for jeg syntes det var gørr kjedelig haha men hjemme nekter jeg ikke programmer de liker, for der kan jeg gå litt til og fra og gjøre flere ting samtidig :)

Ja, det er jo greit sånn:) Og de må jo få se noen de liker:D Ellers elskerm han fantorangen og blekkulf:P

Hei du;):D
Veldig fin:D der da?

Tja skal virkelig ikke klage asså :) kloakken var tett ble det oppdaget i går av hun under meg, for hun hadde kjelleren full av kloakk. Og spylebilen kunne ikke komme før i dag så når jeg ble ringt etter fra jobb i morres var leiligheten min og full av bæsjelukt og jeg pissatrengt.
Men når jeg kom fra jobb var alt fikset og all lukt borte siden huseieren hadde skrubba hele kjelleren når spylebilen var ferdig :D Det må jeg virkelig si er litt av en huseier asså!

Så hadde frøkna pakka meg inn i teppe og gjort leksene sine når jeg hadde duppa av etter middag hehe jeg føler jeg bare har verdens beste lille jente <3

Ja, det er jo greit sånn:) Og de må jo få se noen de liker:D Ellers elskerm han fantorangen og blekkulf:P

Men 7 timer med drømmehagen i bil det skal jeg love deg at kan bli litt i meste laget haha :P Syntes mer synd på pappa som kjørte og måtte høre på lyden hele veien men kanskje ikke rart han måtte ha noen røykepauser :P

Ja det er veldig greit så kan man henge opp klær eller rydde i noe, bestandig noe å gjøre hjemme sånn at man kan gå litt frem og tilbake :)

Tja skal virkelig ikke klage asså :) kloakken var tett ble det oppdaget i går av hun under meg, for hun hadde kjelleren full av kloakk. Og spylebilen kunne ikke komme før i dag så når jeg ble ringt etter fra jobb i morres var leiligheten min og full av bæsjelukt og jeg pissatrengt.
Men når jeg kom fra jobb var alt fikset og all lukt borte siden huseieren hadde skrubba hele kjelleren når spylebilen var ferdig :D Det må jeg virkelig si er litt av en huseier asså!

Så hadde frøkna pakka meg inn i teppe og gjort leksene sine når jeg hadde duppa av etter middag hehe jeg føler jeg bare har verdens beste lille jente <3

Åh, for en fantastisk huseier!!:D
Herlige jenten din<3<3

Åh, for en fantastisk huseier!!:D
Herlige jenten din<3<3

Ja han kan man virkelig ikke klage på :) Ja hun er bare verdens beste, og trur hun blir en fantastisk storesøster <3 Hun lurer jo på hvorfor hun ikke kan få stå opp om natten og trøste babyen når den tid kommer sånn at jeg ikke skal bli så sliten <3

Back
Topp