Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Håper virkelig jeg ogHehe...håper de siste dagene går superfort da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig jeg ogHehe...håper de siste dagene går superfort da![]()
Handlet du noe?Vært på kjøpesenteret i over 2 timer. Sliten!
Byttet noen julegaver og fikk tilgodelapp, handlet litt på matbutikken, kjøpte et par øredobber på gullsmeden siden jeg hadde et gavekort som gikk ut, kjøpte en slik tangle-teezer(?) hårbørste. Og ellers kikket jeg litt rundtHandlet du noe?
Tangle teezer har jeg ogs, genial spør du egByttet noen julegaver og fikk tilgodelapp, handlet litt på matbutikken, kjøpte et par øredobber på gullsmeden siden jeg hadde et gavekort som gikk ut, kjøpte en slik tangle-teezer(?) hårbørste. Og ellers kikket jeg litt rundt![]()
Har ikke prøvd før, men nå holder jeg på å bli gal. Håret mitt er rett og slett et helvette å få greid (spesielt etter dusj)Tangle teezer har jeg ogs, genial spør du eg
Ahhh, skjønner...Skal nå konsentrere seg om barnet da!!Det andre får evt. komme i andre rekkeHehe...ja, greit det kommer noe vettug fra hennesynes bare hun er så innmari opptatt av alt annet enn barnet mitt
slekta mi, jobben min, været osv...
Takk for det
Nydelig frokost da!
Heldige dere er med fint værher er det grått og snøen laver ned...
![]()
Haha, Drømmehagen nektJeg synes det var helt grusomtmin mini skal ikke introduseres for det
![]()
Ja, enigAhhh, skjønner...Skal nå konsentrere seg om barnet da!!Det andre får evt. komme i andre rekke![]()
Så koselig dere har hatt det idagPizzasnurrer er aldri feilVi gikk en ganske lang tur. Matet fuglene og innom senteret en tur. Kjøpte varme fiskekaker som vi spiste ved vannet
![]()
Snø er jo kos![]()
Hallo snuppaGod kveld damer :-D
Nå er det lenge siden jeg har fått hvert her inne og dere har jammen skravlet utrolig mye![]()
Har alle det bra?![]()
God kveldGod kveld damer :-D
Nå er det lenge siden jeg har fått hvert her inne og dere har jammen skravlet utrolig mye
Har alle det bra?![]()
Bare braGod kveld damer :-D
Nå er det lenge siden jeg har fått hvert her inne og dere har jammen skravlet utrolig mye![]()
Har alle det bra?![]()
Jada, det er nok ofte sånn![]()
God morgen forresten![]()
Her startet hun med egne meninger i fjor...
Enig med deg, det passer seg ikkeblir nok en kamp framover
![]()
Gruer meg mest til jaget om merkeklærJa regner ikke med at hun kler på seg hjemmestrikka bukse i masse farger og hjemmestrikka gensere frivillig så veldig mye lenger![]()
Ja jeg er redd det blir mange harde kamper når det kommer til klær framover.
Hehe, tjaaa...Jeg syns ikke det, men vil ikke overraske meg om en del mener detHan liker det veldig godt, så da må han bare få kose seg
![]()