Skravletråd :)

Vært på kjøpesenteret i over 2 timer. Sliten!

Handlet du noe?
Byttet noen julegaver og fikk tilgodelapp, handlet litt på matbutikken, kjøpte et par øredobber på gullsmeden siden jeg hadde et gavekort som gikk ut, kjøpte en slik tangle-teezer(?) hårbørste. Og ellers kikket jeg litt rundt :)

Byttet noen julegaver og fikk tilgodelapp, handlet litt på matbutikken, kjøpte et par øredobber på gullsmeden siden jeg hadde et gavekort som gikk ut, kjøpte en slik tangle-teezer(?) hårbørste. Og ellers kikket jeg litt rundt :)
Tangle teezer har jeg ogs, genial spør du eg

Tangle teezer har jeg ogs, genial spør du eg
Har ikke prøvd før, men nå holder jeg på å bli gal. Håret mitt er rett og slett et helvette å få greid (spesielt etter dusj)

Hehe...ja, greit det kommer noe vettug fra henne:p synes bare hun er så innmari opptatt av alt annet enn barnet mitt:rolleyes: slekta mi, jobben min, været osv...
Ahhh, skjønner...Skal nå konsentrere seg om barnet da!!Det andre får evt. komme i andre rekke :P

Takk for det:)
Nydelig frokost da!
Heldige dere er med fint vær:D her er det grått og snøen laver ned...:rolleyes:

Pizzasnurrer er aldri feil:D Vi gikk en ganske lang tur. Matet fuglene og innom senteret en tur. Kjøpte varme fiskekaker som vi spiste ved vannet:D
Snø er jo kos:D

God kveld damer :-D
Nå er det lenge siden jeg har fått hvert her inne og dere har jammen skravlet utrolig mye :-)
Har alle det bra? :-)

Pizzasnurrer er aldri feil:D Vi gikk en ganske lang tur. Matet fuglene og innom senteret en tur. Kjøpte varme fiskekaker som vi spiste ved vannet:D
Snø er jo kos:D
Så koselig dere har hatt det idag:D
Her har det vært kjipt å bare sitte inne med sykt barn...

God kveld damer :-D
Nå er det lenge siden jeg har fått hvert her inne og dere har jammen skravlet utrolig mye :)
Har alle det bra? :)
God kveld :) Her er alt bra. Der da?

Her startet hun med egne meninger i fjor...:p
Enig med deg, det passer seg ikke;) blir nok en kamp framover:p

Ja regner ikke med at hun kler på seg hjemmestrikka bukse i masse farger og hjemmestrikka gensere frivillig så veldig mye lenger :P

Ja jeg er redd det blir mange harde kamper når det kommer til klær framover.

Ja regner ikke med at hun kler på seg hjemmestrikka bukse i masse farger og hjemmestrikka gensere frivillig så veldig mye lenger :P

Ja jeg er redd det blir mange harde kamper når det kommer til klær framover.
Gruer meg mest til jaget om merkeklær:oops:
At de forlanger jakker og bukser til flere tusen kroner!:rolleyes: husker hvordan jeg var selv, og presset man utsettes for...

Hehe, tjaaa...Jeg syns ikke det, men vil ikke overraske meg om en del mener det:P Han liker det veldig godt, så da må han bare få kose seg:D

Frøkna valgte den dvden når vi skulle kjøre til Gudvangen og så den gang på gang, jeg sov hele veien for jeg syntes det var gørr kjedelig haha men hjemme nekter jeg ikke programmer de liker, for der kan jeg gå litt til og fra og gjøre flere ting samtidig :)

Back
Topp