Drømmehagen er veldig populært her også. Har noen bøker ogsåHehe, tjaaa...Jeg syns ikke det, men vil ikke overraske meg om en del mener detHan liker det veldig godt, så da må han bare få kose seg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drømmehagen er veldig populært her også. Har noen bøker ogsåHehe, tjaaa...Jeg syns ikke det, men vil ikke overraske meg om en del mener detHan liker det veldig godt, så da må han bare få kose seg
![]()
Så kjektDrømmehagen er veldig populært her også. Har noen bøker også![]()
Her har vi to ulike bøker og den ene med lyd. Veldig glad i bøker her ogsåSå kjektDet skulle jeg skaffet til han her også. Han liker bøker
![]()
Går det bra med dere?
Her har vi to ulike bøker og den ene med lyd. Veldig glad i bøker her også
Er på bedringens vei her.Vært sykdom her i nesten 2 uker nå:/
Enn dere?
Ja, veldig kjedeligÅh, så slitsomt:/ Hva slags sykdom da? Alle sammen eller kun jentungen?
Her var det omgangssyka før jul, men siden det har alle holdt seg friske![]()
Alt bra med oss.![]()
Godt matlysten er tilbake.Ja, veldig kjedelig
Omgangssyken hos jentungen her også. Heldigvis bedre nå og spiser mat igjen nå
Godt å høre at alt er bra hos dere.
Du er fortsatt i permisjon ikke sant?
Hvor gammel varfrøkna di igjen?Nei det blir vel ikke lettere jo eldre de blir. Jeg er foreløpig heldig med frøkna for hu går stort sett kledd i det hun får beskjed om men det forandrer seg vel snart det og...
Men jeg syntes det er så unødvendig med slike klær til barn, det passer seg ikke i det hele tatt syntes jeg.
Okei. Det hørtes jo veldig greit utGodt matlysten er tilbake.
Jeg er i u.perm. helt frem til aug.
Tar 1 ekstravakt i uken bare. Er jo greit å ha den muligheten.
Har startet opp med svømmingen igjen, 2.gang i dag![]()
VeldigOkei. Det hørtes jo veldig greit ut
Svømming er så herlig da![]()
Jeg synes det programmet var grusomtHehe, tjaaa...Jeg syns ikke det, men vil ikke overraske meg om en del mener detHan liker det veldig godt, så da må han bare få kose seg
![]()
Neida, det gjør det ikke. Jeg synes det gikk or raskt jegTakkdet var på tide! Et svangerskap tar jo en heeeel evighet
![]()
Den med lyd er jeg usikker på for det var en gave. Kanskje søke rundt på nettet og se hva du finner. Regner med det er en bokhandelVeldigHvor har du fått tak i drømmehage bøkene? Spesielt den med lyd?
![]()
Den med lyd er jeg usikker på for det var en gave. Kanskje søke rundt på nettet og se hva du finner. Regner med det er en bokhandel![]()
Jeg synes det programmet var grusomtKengubarnet så på det noen ganger, men gikk fort
lei han også heldigvis.
Veldig greit i grunnHehe,greit for deg han gikk lei da![]()
Hehe...ja, greit det kommer noe vettug fra henneHehe, okSå lenge ikke helt på bærtur så
![]()
Takk for detHuff da.Kjedelig. Riktig god bedring til han![]()
Her har vi kost oss med pizzasnurrer til frokost
Nå ser han litt nrksuper. Drømmehagen kommer nå om 10min, og det elsker hanEtter det er det dusjen på begge og ut i finværet!
![]()
Hehe...håper de siste dagene går superfort daTakkdet var på tide! Et svangerskap tar jo en heeeel evighet
![]()
Det synes jeg ogsåNeida, det gjør det ikke. Jeg synes det gikk or raskt jeg![]()
Jeg synes det var helt grusomtHehe, tjaaa...Jeg syns ikke det, men vil ikke overraske meg om en del mener detHan liker det veldig godt, så da må han bare få kose seg
![]()