Jepp, synes disse kontrollene er koselige jegSupertAlltid kjekt med kontroll og få svar på at alt er fint
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, synes disse kontrollene er koselige jegSupertAlltid kjekt med kontroll og få svar på at alt er fint
![]()
Er brunette. Tenderer til kommunegrått men![]()
Nei, enig med deg
Har samme dilemma med datteren til mannen som er 10 år...![]()
Ja, samme herJepp, synes disse kontrollene er koselige jeg![]()
Syntes det er fint jeg daMen er vel ofte sånn at man kunne tenkt seg en annen farge enn det man har hehe
![]()
Tusen takk og lige mådeØnsker alle en flott tirsdag![]()
Ohhh, så stasTirsdag og høygravid i dag!40 dager igjen til termin
![]()
Jaa!Ohhh, så stas![]()
Her startet hun med egne meninger i fjor...Nei det blir vel ikke lettere jo eldre de blir. Jeg er foreløpig heldig med frøkna for hu går stort sett kledd i det hun får beskjed om men det forandrer seg vel snart det og...
Men jeg syntes det er så unødvendig med slike klær til barn, det passer seg ikke i det hele tatt syntes jeg.
Gratulerer som høygravid!!Tirsdag og høygravid i dag!40 dager igjen til termin
![]()
Her er HS så som såJa, samme herHer er hs veldig ok
![]()
Takk for detTusen takk og lige måde![]()
Noen planer?
Jaa!nærmeste jeg har vært så langt
hoho
Begynner å bli drittlei, så håper se siste ukene går raskt!![]()
Her er HS så som såmen det går helt fint
![]()
Takk for det
Her er jeg hjemme med syk 4 åring.. høy feber og null matlyst...
Du da??
TakkGratulerer som høygravid!!![]()
Drømmehagen er det der sykt irriterende programmet sant?Huff da.Kjedelig. Riktig god bedring til han![]()
Her har vi kost oss med pizzasnurrer til frokost
Nå ser han litt nrksuper. Drømmehagen kommer nå om 10min, og det elsker hanEtter det er det dusjen på begge og ut i finværet!
![]()
Hehe, tjaaa...Jeg syns ikke det, men vil ikke overraske meg om en del mener detDrømmehagen er det der sykt irriterende programmet sant?