Skravletråd :)

Ja, spesielt aking er gøy syns jeg. Snømann, snølykter etc. er også kos å lage. Men guttungen skjønner ikke helt poenget enda så for han er det gøyere å rive ned det jeg bygger:P

Liker ikke så godt stor fart så jeg liker best å ake med de minste :P
Hehe ja det er jo veldig gøy da :D

Shopping med barn er en prøvelse, frøkna vil handle seg litt klær for bursdagspengene sine og jammen vet hu hva hun vil ha gitt haha

Yay :) spreeek! Hvor gikk du?
Litt hit og dit :P Rundt olivermarka, ned ved korsveggarden og videre mot barnehagen. Opp til hovedvegen igjen og opp ved sparebanken og rundt kirka ;)

Heihei jenter!! Hva gjør dere på i dag?
Vi har vært på 15mndkontroll. Alt fint og så fikk han jo vaksine:)
Etterpå var vi innom å kjøpte inn til deilig sen frokost:D Varme bagutter,kokte egg, drikkeyougurt:D
Vi har vært på 4 års kontroll med mellomste:D alt vel her også!

Hehe;)
Gjort på i ettermiddag og kveld da:)? Ser masterchef her :D

Vi har hvert på shopping og innom frisøren. Så var det lekser og senga på frøkna så nå sitter jeg og ser på liv og død :) lurer på om jeg skal rydde klær etterpå men er så kaldt inne på soverommet så får se om jeg gidder i kveld hehe

Hva har dere gjort da?

Vi har hvert på shopping og innom frisøren. Så var det lekser og senga på frøkna så nå sitter jeg og ser på liv og død :) lurer på om jeg skal rydde klær etterpå men er så kaldt inne på soverommet så får se om jeg gidder i kveld hehe

Hva har dere gjort da?

Slappa av.. Skulle baka kake, men det vart ikkje noko av. Må gjera det i morgo istede + støvsuga huset.
Ser på Liv og død, samtidig som eg prøver å skravle. Med det er såååååå stille her!!

Back
Topp