Felles skravle 2015

Ja, og det er jo ganske så stille her for tida - til og med termingruppa mi er daud... :eek:
Håpar det tar seg meir opp når folk har fått ein pause n
Er bedre her enn det har vært de to siste månedene, men det har ikke nådd det samme høydene det var før det..

Syns egentlig litt synd på han som kommer til å gå glipp av så mye av livet til jentungen, spesielt det første året.
4 uker kan fort bli mye
Ja, jeg og

Har vokst opp med en far som har jobbet 4/4 rotasjon. Borte på bursdager, borte jul, borte på balettshow +++

Så vet det ikke er lett

Pappa hadde også mye reise i jobben.
Han holdt ut i 6 måneder etter at min storesøster ble født, så skiftet han slik at han fikk være mer hjemme..
Min far jobber på båt ennå. Ikke sikkert han er hjemme når mini kommer til verden han heller

Sunnmøre er full i fiskere, offshorearbeidere, sjømenn og andre reisejobber. Er så vanlig her at folk ikke tenker over det

Min bror var reisemontør. Så fikk han barn, og etter ei stund gikk han på land, og nå er han vel egentlig oppgradert også, tror han er den som sender m opp montørene hit og dit nå. Trives bedre med det, pga ungene.

Min far jobber på båt ennå. Ikke sikkert han er hjemme når mini kommer til verden han heller

Sunnmøre er full i fiskere, offshorearbeidere, sjømenn og andre reisejobber. Er så vanlig her at folk ikke tenker over det
Jeg vet det.
Det har også veldig med hvordan man legger livet sitt til rette.
Ser ikke noe galt i det, sier bare at min far ikke klarte det etter han fikk barn..

Min bror var reisemontør. Så fikk han barn, og etter ei stund gikk han på land, og nå er han vel egentlig oppgradert også, tror han er den som sender m opp montørene hit og dit nå. Trives bedre med det, pga ungene.
Min er for rastløs til kontorjobb. Han har prøvd. Han misstrivdes veldig :(

Jeg vet det.
Det har også veldig med hvordan man legger livet sitt til rette.
Ser ikke noe galt i det, sier bare at min far ikke klarte det etter han fikk barn..
Jeg vet bare ikke hvordan jeg kommer til å like at han er borte så mye når jeg har fler enn meg selv å tenke på. Liker det jo ikke akkurat nå heller

Tatt seg opp i termingeuppen(e) min nå over nyttår. Regner det er pga termin nærmer seg
Er bedre her enn det har vært de to siste månedene, men det har ikke nådd det samme høydene det var før det..

Ja, meir liv her enn på generelt.
Mi andre gruppe er slik som før - generelt stille. Feb14 har for mange som har byrja å jobbe igjen + nyttårsforsetter som å bruke mindre tid på BV...

Ja, meir liv her enn på generelt.
Mi andre gruppe er slik som før - generelt stille. Feb14 har for mange som har byrja å jobbe igjen + nyttårsforsetter som å bruke mindre tid på BV...
Syns også det er overraskende stille på Generelt.
Begynner å ta seg opp på terminforumene for meg.
Er nok ikke lenge til mai kommer etter

Oppdatering kl 19:47

2. Lilleblomst_15 1.804
5. Musemor med to små og en i magen 1.311
6. Lillefrø15 1.299
8. Sara 1.052
12. lizzed 867
18. EJ 619
26. Kengu 423
36. Lanterne 331

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.226 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

Oppdatering kl 19:47

2. Lilleblomst_15 1.804
5. Musemor med to små og en i magen 1.311
6. Lillefrø15 1.299
8. Sara 1.052
12. lizzed 867
18. EJ 619
26. Kengu 423
36. Lanterne 331

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.226 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Takk for oppdatering:)

Noen ganger er dere virkelig ille.

Jeg sitter og skriver et langt innlegg.
Ønsker spørre dere om et råd, føler jeg kjenner dere.
Det er egentlig ganske personlig, og ikke bare om meg.

Så kommer jeg på det, alt jeg skriver her kan søkes opp av alle og en hver.
Alle kan lese det, ikke bare dere.

Hjemme følelsen her inne er farlig.

Heldigvis kom jeg på det før jeg postet..

Noen ganger er dere virkelig ille.

Jeg sitter og skriver et langt innlegg.
Ønsker spørre dere om et råd, føler jeg kjenner dere.
Det er egentlig ganske personlig, og ikke bare om meg.

Så kommer jeg på det, alt jeg skriver her kan søkes opp av alle og en hver.
Alle kan lese det, ikke bare dere.

Hjemme følelsen her inne er farlig.

Heldigvis kom jeg på det før jeg postet..

Skulle vært skjult skravleforum dette

Back
Topp