Lillefrø15
Forumet er livet
Jepp.. Får ikke ha ringer, eller neglak heller.. Mange bruker ringer da, men jeg tar av meg min ring..Hygiene årsaker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp.. Får ikke ha ringer, eller neglak heller.. Mange bruker ringer da, men jeg tar av meg min ring..Hygiene årsaker?
Så godt, hva skal dere ha på?Vi laga pizza
NamHva skal/har dere spise i dag.
Her blir det Bangalore kyllingcurry (indisk, kylling med fersk koriander, grønn chili, kokosmelk) med nan-brød, mangochutny og avrent yoghurt naturell
Det er veldig godt, og ungene elsker det.Nam. Vi har spist pitapizza
.
Ja, gutten syns det er bestDet er veldig godt, og ungene elsker det.
Kanskje jeg skal ha det igjen snart
Jepp, egentlig litt som taco.Ja, gutten syns det er best. Utrolig lettvint da
.
Så godt, hva skal dere ha på?
Det hadde vi også i dagVi laga pizza
JeppJepp, egentlig litt som taco.
Masse skåler på bordet med forskjellig fyll og man tar det man har lyst på.
Riktignok skal pita pizzaen i ovnen etterpå
Kos dere masseAlt er pakket og klart til en dg i bakken i morgen!gleder meg
Det skal vi klareKos dere masse![]()
Her har mann og barn vært borte det meste av dagen.
Jeg har for det meste sløvet på sofaen, og gjort litt husarbeid innimellom.
Så hvorfor i svarte er jeg så sliten??
Fordi du er gravid? Egentlig synes jeg du er så mye sååå sliten at jeg synes du burde ta det opp med legen din. DEt er greit nok at du er gravid, men alt med måte. Har du sjekket blodprosent, jernlager og sånn i det siste? vitaminer? Kan det være noe annet?
For all del, jeg var 30% sykemeldt pga "sliten" jeg siste halvdel av første svangerskap, men legen min tok ca alle blodprøver på arket for å sikre seg at det ikke var noe galt med meg (etter at vikaren hans hadde gitt meg sykemelding i hans fravær da, en måned tidligere) Jeg vart frisk som en frsik, men så sliten at jeg ikke fungerte.
Blodprosenten min er på 11.
Tror heller problemet er at jeg sover fryktelig dårlig på nettene, og at jeg får veldig fort vondt i rygg og bekken.
Smerter tar på kreftene.
Er 60% sykemeldt